Saturday, October 24, 2009

Γιάννης Πέτσας - "Το έβδομο Ανακοινωθέν"



Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη που ανακοινώνω εδώ την έκδοση του βιβλίου του φίλου μου, Γιάννη Πέτσα. Από δευτέρα στα βιβλιοπωλεία...
Ως τότε, λίγα λόγια για το βιβλίο απο τις εκδόσεις ιωλκός:

«Το “έβδομο” ανακοινωθέν» είναι ένα φανταστικό δοκίμιο και παράλληλα μια φανταστική αυτοβιογραφία – ένα μυθιστόρημα. Ακροβατεί μεταξύ ιστορικών γεγονότων και μυθοπλασίας.

Τρομοκράτες, παρακρατικοί, στρατηγοί, φύλακες, πολιτικοί, δημοσιογράφοι και δικαστές ζουν, παρελαύνουν στις σελίδες του βιβλίου. Χτυπούν, βρίζουν και καθοδηγούν. Κλείνουν το μάτι και με τη μυθική τους διάσταση εισβάλλουν στο μυαλό και τη φαντασία του αναγνώστη.

Το «έβδομο» ανακοινωθέν εξεδόθη στο όνομα των Ερυθρών Ταξιαρχιών. Οι Ερυθρές Ταξιαρχίες το διέψευσαν. Αργότερα αποδείχθηκε ότι ο συγγραφέας του συγκεκριμένου κειμένου, κάποιος ονόματι Πικιαρέλι, παραχαράκτης στο επάγγελμα, το έγραψε κατά παραγγελία «αγνώστου» τινός. Ο ίδιος δολοφονήθηκε το ’84.

Παραμένει μυστήριο ποιος και γιατί παράγγειλε το ψεύτικο ανακοινωθέν.

Λέχθηκε ότι ο θάνατος του Μόρο ήταν το αποτέλεσμα μυστικής συμφωνίας ανάμεσα στη CIA και την KGB, που δεν επιθυμούσαν την αλλαγή τού μεταπολεμικού συμφώνου τής Γιάλτας την οποία υποστήριζε ο χριστιανοδημοκράτης ηγέτης. Ως σήμερα τίποτα δεν έχει αποδειχθεί και η φήμη εξακολουθεί να πλανάται. Η εκδοχή ωστόσο μοιάζει αληθοφανής. 

Το βιβλίο «Το “έβδομο” ανακοινωθέν» του εικαστικού Γιάννη Πέτσα είναι μια «παραχάραξη» και μια ευχάριστη έκπληξη.

  
και λίγα λόγια για τον υπέροχο Γιάννη Πέτσα :

Ο Γιάννης Πέτσας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1957. Μεταξύ 1981 και 1986 σπούδασε στην ΑΣΚΤ, ζωγραφική με δάσκαλους τους Γιάννη Μόραλη και Δημήτρη Μυταρά και σκηνογραφία με το Βασίλη Βασιλειάδη, απ’ όπου και τιμήθηκε με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών.
Έχει συνεργαστεί με το Υπουργείο Πολιτισμού σε μια σειρά εκθέσεων στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ. Συνεργάστηκε επίσης στον τομέα των εκδόσεων υπό τον ίδιο φορέα και με την Επιτροπή Υποψηφιότητας Ολυμπιακών Αγώνων.
Το 1992 εκθέτει έργα του για πρώτη φορά στην Αθήνα, στην γκαλερί TITANIUM, όπου δίνει μια ανεικονική ταυτότητα.
Από το 1995, αναζητώντας νέους δρόμους και διαφορετικά εκφραστικά μέσα, η δουλειά του στρέφεται αρχικά στο χώρο με τρισδιάστατες χάρτινες κατασκευές, σ’ ένα είδος υπερβατικού ρεαλισμού.
Παράλληλα με τα εικαστικά ασχολείται με τη συγγραφή. Συγγράφει συνήθως φανταστικά δοκίμια, μυθιστορήματα, νουβέλες και διηγήματα.
«Το “έβδομο” ανακοινωθέν» είναι η πρώτη του εμφάνιση στα ελληνικά γράμματα.

Κρατάω το τελευταίο για καλύτερο !!!!! Πατώντας αυτο το λινκ, ξεφυλλίζουμε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου...  Τι προνόμιο !!!! Γιάννη μου σ'ευχαριστώ και όλα τα καλά ΤΩΡΑ ν'αρχίσουν! Χιλιοέκδοτο και αγαπημένο να γίνει !

*ακούγεται (τι άλλο?) ο bob dylan! στο κλασσικό "knockin' on heaven's door..."

68 comments:

Yannis Petsas said...

Ναι. Φοβερό κομμάτι. Απ' τα αγαπημένα μου.
Σ' ευχαριστώ Maya μου. Πολύ. Για όλα.

Talisker said...

Δεν ειναι υπεροχο να καλωσοριζουμε το εργο ενος φιλου
-τοσο αγαπημενου???

Καλα ταξιδια Γιαννη μου σε χερια και ματια που θα σε προσεξουν
σιγουρα θα αγαπηθεις γιατι το αξιζεις

και Μαγια ειναι πολυ διαφωτιστικη η αναρτηση σου :::))))
ΜΟλις

παραλαβω το βιβλιο θα κανω κι εγω και θα βαλω και το λινκ απο δω!!!

Ευχομαι τ α καλυτερα
και κυριως οπως ειπα στου Κουλπα

ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

φιλια πολλα πολλα!

Yannis Petsas said...

tali μου θες να πεις πως κι ο kulpa; Θεέ μου, πόσα λάθη θα 'χει κάνει...
Και εσύ κοίτα ν' αντέξεις, μια - δυό μέρες, πρέπει να φανείς δυνατή. Βασίλισσα. Είπαμε.

ZouZouna said...

Καλοτάξιδο Γιάννη!

Μάγια μου, υπέροχη ανάρτηση. και το τραγούδι δεμένο απόλυτα!

Talisker said...

καλα Γιαννη δεν εχεις καταλαβει οτι ο ΚΟΥΛΠΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ??
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

στις αναρτησεις του μια χαρα ορθογραφημενος ειναι παντα!!
πφφφφφφφ


να πας να δεις στο ενα απο 765364732 μπλοκ του
με τιτλο στραβα αρμενιζουμε..
ναι ναι ναι


Υπομονη εγω???

Ιωβεια λεμε!!!
χχχχχ

koulpa said...

xaxaxa tali μου.. ευχαριστώ για τη διαφήμιση.. εκτός του οτι η ανορθογραφία μου δεν είναι τέλεια.. δεν είναι και σταθερής ποιώτητας.. και καμιά φορά δούλευει και το σπελτσικ..:):)

πεταλούδι μου.. όμορη γλυκιά.. κι εσύ και η ανάρτηση.. και πληροφοριακότατη.. ήθελα να διαβάσω καιπαρακάτω τις σελίδες του γιάννη μας.. αλλά π΄ρεπει να φύγω για την εκτώς αθήνας οικία μου.. άυριο σίγουρα.. πάντως πήρα μια δυνατή πρόγευση.. ακγυστρώθηκα.. δε μπορώ να μη συνεχίσω.. :):)

γιάννη μου.. καλέ σε καταδιασήραμε.. και πού σαι ακομα.. τι να πω.. υπέροχα δύσκολο.. και δύσκολα να το αποχωρηστεί κανείς.. το κημενό σου.. περισσότερα από εβδομάδα.. έυχομαι να το δούν πολλά μάτια.. και να ξεκολήσει πολλά μυαλά από την ραστόνη της τιβούλας.. :):)

καληνυχτούδια γλυκά μου :):)

maya said...

@τάλισκερμεάκι μου
το πιο ωραίο που ειπώθηκε
ήταν αυ΄το ακριβώς που είπες :
"είναι μόνο η αρχή!"
κι ας μην το είδε ο γιάννης ακόμη στον κούλπα.
οι ευχές αιωρούνται υπέροχα παντού .

:)))



@γιάννη μου
ΕΓΩ ευχαριστώ για την τιμή αυτή .
όσο για ΤΟ τραγούδι
κλασσικό αλλά ναι, αξεπέραστο .
(επειδή λέγαμε και για το φλερτ τα ίδια στην ανάρτηση...)
το κλασσικό είναι ΚΛΑΣΣΙΚΟ !
τέλος .




@ζουζούνα
νάσαι καλά

maya said...

@κούλπα μου
μην την ακούς !
μην τον ακούς !
εσύ αγκαλιά το spellcheck και μη φοβού !!!!


πολύ χαίρομαι που είχες τον χρόνο να διαβάσεις και συ την αρχή !
και γω τόκανα
πριν ακόμα στήσω την ανάρτηση .

δεν είναι ωραία η ανυπομονησία αυτή ?!!!!!


πού πας παιδί μου ?
θάχει καταιΓΙΔΕΣ !!!

Talisker said...

να τετοια κανεις κουλπα και μετα ξεχναω αυτα τα καλα που λεω
τι σημαινει παιδι μου στελτσιτετοιο

??
ππφφφφφ

-ναι το πιστευω πως θα ειναι μονο η αρχη για τον Γιαννη !!!!!!

αλλωστε ξερουμε ποσο εχει δουλεψει αυτη τη δουλεια και ποσο δικια του ειναι απο το εξωφυλλο μεχρι τη τελευταια τελεια στο οπισθοφυλλο!


χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

αχαχαχα


SPELLCHECK !

εκείνο το ειδικό διορθωτικό που σου κοκκινίζει τα λάθη ?!!!!
εκείνο που όλο χαλάει και παραδίδεται φωνάζοντας "έλεος!" όταν το χρησιμοποιεί ο κούλπα ?

αυτο !

Talisker said...

ααα!! αυτο!


που εχουμε καλε τετοιο?????

maya said...

στο word .

αλλά του κούλπα βαράει παραίτηση συχνότατα !

Talisker said...

να συνεχισω τις ηλιθιες ερωτησεις η να σταματησω εδω??
(εχω κι αλλες γι αυτο το λεω)

maya said...

ENNOEITAI προχώρα :)))))))
δεν το χάνω αυτό !

Talisker said...

συγγνωμη τωρα

εχει συστημα στα σχολια να γραφουμε μεσω γουορντ???


(παρακαλω απαντησε σε μεηλ και ξαναδερε τη κουβεντα στο θεμα του ποστ εχω γινει η μενεγακη της μπλοκοσφαιρας με σας εγω
-μια ιερεια του μαυρου

πφφφφφφ)

maya said...

@απόρισκερ
έχεις δίκιο :
γιάννη μου ?
συγνώμη ! μια στιγμή θα πάρει μόνο!


λοιπόν
όχι .
το word είναι μια επιλογή για να γράψεις ανάρτηση
όπου και μπορείς να γράφεις με ορθογραφία .

γι'αυτο στα σχόλια κάνει πάρτυ ο κούλπα .



κατά τ'άλλα, συνεχίζω την ανάγνωση των πρώτων σελίδων ...
και παρ'όλο που δεν είμαι φίλος με τα ιστορικά
μου αρέσει το μπέρδεμα που έχεις συναισθημάτων, πραγματικότητας και σκέψεων μαζί γιάννη ...

Yannis Petsas said...

Να μη σας διακόψω... αλλά ο kulpa σε ποιό από τα δεκάδες blog του έχει γράψει για μένα; Ένα link, το βασίλειό μου για ένα link.

Talisker said...

http://koulpaspot.blogspot.com/


ελα γιαννη μου ..ακουσα βασιλειο και θελω τα δουκατα μου!!!

αχαχαχαχα
καληνυχτα φιλια!

maya said...

εντάξει γιάννη ? το βρήκες ?
γρήγορη βασίλισσα η αμαλία, τι νόμιζες ?

έχω ξυπνήσει πολύ νωρίς
άλλαξε η ώρα
έξω ξημερώνει ...
με απίστευτα χρωματιστά σύννεφα ...


καλημέρα !!!!!!!!!!!

Yannis Petsas said...

Τι να σου πω; Όχι, δεν βλέπω τίποτα σχετικό, μάλλον θα φταίει το πρόγραμμα. Μόνο αναρτήσεις βλέπω, αλλά όχι σχετικές. Βοήθησέ με, για τι πρόκειται;

Talisker said...

καλε τι λεει???


http://koulpaspot.blogspot.com/2009/10/blog-post_24.html

Talisker said...

καλα λεει

οποτε θεέι τα παιρνει σαν λινκ και οποτε θελει τα κοβει

αλλα οκ
μαλλον το βρηκες

θα το ξαναπω
απο οσα διαβασα στην ηλεκτρονικη μορφη το βιβλιο σου
μου αρεσει παρα παρα πολυ Γιαννη!

(γιατι διαβασα σιγα που θα αντεχα )

Yannis Petsas said...

Μπήκα παιδί μου, μόλις του έγραψα. Δεν το έβρισκα, τι να κάνουμε;

Talisker said...

μα πως να το βρεις αφου δεν δινει λινκ!!

σας ειπα οτι χτες εχασα ενα μεηλ που εγραφα πανω απο μια ωρα???

εχει προβλημα το τζι μεηλ και η μπλοκερ γενικως

πφ

Γιαννη θα σκεφτουμε ενα τροπο να συγκεντρωθουν ολα


ναι?

maya said...

δουλειές με τα μπούνια ε ?!!!!
αχ τι καλά !!! τι καλά !

καλημέρα.
δεν είναι υπέροχα όταν γιορτάζουμε ?

Yannis Petsas said...

Να σκεφτείτε. Εγώ δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, τσακώνομαι όλη μέρα με τη Βιργινία και τρώω τρουφάκια.

Yannis Petsas said...

Ναι, καλά είναι. Εκείνος ο ρημαδογιατρός πού είναι;

maya said...

μήπως να "φας" την βιργινία και να "τσακωθείς" με τα τρουφάκια ?
μπας και χαλαρώσεις λέω ...

Talisker said...

αχαχχα

εγω θελω να δωσεις πολλα φιλια στη Βιργινια απο μενα
και να της πεις οτι πισω απο καθε ισχυρο ανδρα κρυβεται μια δυνατη γυναικα

μα ποσο μου αρεσει αυτο

αλλα για να πω την αληθεια μου αρεσει και το αντιθετο
το πισω απο μια επιτυχημενη γυναικα
κρυβεται ενας ισχυρος ανδρας

τωρα προβληματιστηκα δεν ξερω ποιο να διαλεξω!!!!!

maya said...

να φάμε ένα τρουφάκι να το σκεφτούμε ..?

και τα δύο μ'αρέσουν ...


γιάννη, τι λες ?
σίγουρα διαφωνείς !

Yannis Petsas said...

Λέω ότι τα τρουφάκια περνάνε δύσκολες στιγμές. Αλλά έτσι γίνεται, πάντα την πληρώνει κάποιος άσχετος.

maya said...

δεν πειράζει ...
θα κάνουμε την κοιλιά μας πέτρα !
για τα τρουφάκια ρε γαμότο !

ολα θα πανε καλα... said...

Μια καλημέρα από μένα σε όλα τα παιδιά εδώ!Και πάλι ευχές για το βιβλίο του Γιάννη αλλά μάλλον δεν το χρειάζεται,το αξίζει με το παραπάνω.

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
τάπε όλα το nickname σου
για άλλη μια φορά !
πάντως να σου πω κάτι?
οι αυθόρμητες ευχές πάντα καλό πράμα είναι !!!!

καλημέρα
:)))))))

koulpa said...

να μαι κι εγώωωω :):)
ο γίαννης με βρήκε!! :):)
κι έλεγα να το ποστάρω και στά 6 μου μπλονγκζζζ.. αλλά στα 3 τουλάχιστον ταιρίαζει θεματικά.. θα δούμε.. :):)
να τονίσω ότι.. ένα τρουφάκι είναι λίγο πολύ λίγο.. :):)
και ότι.. η γηναίκα δεν είναι μόνο πίσω.. είναι κα πλάι μπρός πάνω κάτω.. πολυεργαλίο γενικως.. της αξίζουν τα εύχσημα.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

maya said...

@κούλπα μουυυυυ :)
μην το μπερδέψεις κι άλλο !
το βρήκε ! το βρήκε !

πολυεργαλείο ε ?
αχαχαχαχα


καλησπέρα
χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

ταπταπ ταπταπ ταπταπ.. περιμένω.. :):)
αντε να διαβάσω την συνέχεια.. ξέχασα και το βιβλίο που διάβαζα στην αγροτική μου κατοικία.. διαβαζα παλι την ιστορία του παπαρηγόπουλου σε αρχαίζουσα μετά από 35 χρόνια χθές το βράδυ.. :):)
καλημερούδιαααα καλή εβδομάδα :):)

Yannis Petsas said...

Εγώ να δεις... άλλου είδους αγωνία θα μου πεις. Ναι, αλλά έχω μπερδέψει τις αγωνίες τώρα. Κι έχω να κάνω και πράγματα εκτός και δεν είμαι καθόλου του έξω. Άντε, καλή μας μέρα.

maya said...

@κούλπα μου
μα "παπαρηγόπουλο" ????
στο original ??

μπράβο αντοχές βραδιάτικα ...
αχαχαχα

καλημέρα και
καλή μας εβδομάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ





@γιάννη μου
μα . γίνεται να μπερδέψεις τις αγωνίες ?
quelle horreur !!!!!

ναι όμως
καλή μας μέρα !!
δεν σε φοβάμαι εσένα !
χχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Φαίνεται ότι γίνεται, τι να σου πω; Και εγώ τώρα μαθαίνω. Λοιπόν έχω ένα θέμα, πώς γίνεται να παραμείνει κάπου να φαίνεται η ανάρτησή μου και να συνεχίσω τη ζωή του blog κανονικά, ξέρει κανείς να μου πει;

maya said...

εννοείς να αναρτείς νέα ?
θα πρέπει να βάλεις το ό,τι θες να μείνει πάνω πάνω δεξιά
εκεί που βάζεις τα στοιχεία σου και τα περιεχόμενα του μπλογκ κλπ
αυτά δεν αλλάζουν .

αυτο εννοείς ?

επίσης θα μπορούσες να το βάλεις πάνω-πάνω μετά την επικεφαλίδα .
και κει .

Yannis Petsas said...

Δύο θέματα, δεν έχω ιδέα πώς φαίνονται και κάτω από την επικεφαλίδα που λες νομίζω πως δεν σηκώνει να βάλειςπερισσότερα από έναν περιορισμένο αριθμό λέξεων, ούτε φωτογραφία ούτε τίποτα.

maya said...

χμμμ ...

πρεπει να ετοιμαστώ για το σχολείο .
θα μιλήσουμε μετά ναι ?
θα βρούμε άκρη μαζί, μησινοιαζ' !

Yannis Petsas said...

Εντάξει, σκέψου πώς μπορεί να γίνει. Εγώ έχω να κατέβω και Αθήνα σήμερα. Τα νεύρα μου...

Αλεξάνδρα said...

πολύ όμορφη παρουσίαση του βιβλίου του Γιάννη που και εγω αναμένω να έρθει στα χέρια μου.

Καλοτάξιδο μες τις καρδιές των αναγνωστών του να είναι.

Ξέρω πως έχω εξαφανιστεί απ΄την μπλογκογειτονιά μα δεν φεύγετε στιγμή από κοντά μου.

φιλιά σε όλα τα μουτράκια

maya said...

@γιάννη μου
να !
πότε πήγες, πότε ήρθες !
(έτσι λεν όσοι δικαιολογούν που αργούν...)




@αλεξάνδρα μου
μην παίρνω εύσημα άδικα !
τα κείμενα ήταν απο τον εκδοτικό οίκο ιωλκό :)

τα συναισθήματα χαράς και καμάρι(ου)
δικά μου μόνο !
:))))


εμένα μου λείπεις . τέλος .
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ !!!

γιάννη μου !
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ !
τι χαρά είναι αυτή ...


(τα γράμματα νάταν λίγο πιο μεγάλα
να μην βάζω γυαλί ... τσκ !
για να γελάς το κάνεις !)

Yannis Petsas said...

Δεν έχω δει μεγαλύτερη διαρκεια σιωπής απ' τον kulpa. Μα τι γράφει τέλος πάντων;

maya said...

χα !
τι ΔΙΑΒΑΖΕΙ να λες !!!
μα καλά
ένα βιβλίο έβγαλες
και τον εξόντωσες τον άνθρωπΑ ??????

τς τς τς

koulpa said...

xaxaxaxa κανένα βιβλίο δε κατάφερε να με καταβάλει.. :):)
απλά έπεσε δουλειά.. (ευτυχώς).. και διαβάζω με αργούς ρυθμούς.. :):)
και μόνο εγώ λοίπω; οι άλλοι που είστεεεε; :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

maya said...

παρούσα :)

Talisker said...

και που ειναι ο κηδεμονας σου μικρη αυθαδεστάτη??????

maya said...

...τιμωρία !

χεχεχε

Talisker said...

ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΣΟΥ ΤΙΜΩΡΙΑ!

-ΕΛΕΟΣ!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

no mercy ! :))))
αλλοιώς κακομαθαίνουν, μην νομίζεις !

...
έμαθα, έφτασε στο βασίλειο της δανιμαρκίας το βιβλίο ?!!!
για λε', για λε' !

Talisker said...

ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ καλα η τα κακα???

ηρθε χωρις προ σω πι κη αφιερωση !!!


κι εγω περιμενα ..την ΑΡΤΑ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ@@@@

αλλα ειχε κατι πιο προσωπικο που το δικο σου δεν ειχε χε χε !!!

το βιβλιο ειναι υπεροχο ! οπως σου ειπα και αλλου με εχει παρασυρει το υφος
αλλα δε λεω τιποτα
θα τα πω στην αναρτηση που θα κανω!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

εμένα είχε και την καλαμπάκα νταξ ?

και μην λες .
πουνασκάσεις !

koulpa said...

aaaaaaa δε περίμενα να εμφανιστήτε.. τσ τσ τσ.. δε μπορώ να συγχρονιστώ ρε παιδί μου :):)
καληνυχτούδια γλυκά μου :):)

maya said...

@κούλπα μου
πια θεωρώ κατόρθωμα να συγχρονιστώ με τον εαυτό μου .
για τους άλλους ...
δύσκολα ζητάμε !

πόσο ΚΕΚ έφαγες ? 'μολόγα !

koulpa said...

με το ρυθμό που κρατώ.. περιμένω να τελειώσει το ΚΕΚ αύριο το βράδυ.. θαυμάζω την αυτοσυκράτησή μου.. :):)
κι εγώ με χάνω λίγο.. αλλά είναι ωραία.. εκτώς του ευχαριστου αποτελέσματος.. κάνω και κάποιες δουλειές για τις οποίες πληρώνομαι.. για αλλαγή.. ευχαριστότατοτατο κι αυτό.. κι αναγκαίο.. :):)
καληνυχτούδιααααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
το πάρτυ της υπέρτασης ?!
αχαχαχα
και πού που λένε ότι κρατάει 40 μέρες η γιορτή ...
:)))

καλημέρα πολύ
χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

καλά.. εμένα πέσανε κάποιες δουλίτσες μαζεμένες.. και χάθηκα.. εσείς;;; :):)
το ΚΕΚ τελικά χθές βράδυ τελείωσε.. ήμουν τόσο λίγο σπίτι.. πάντος χθες το τελείωσα πανηγυρικα.. εορτάζοντας την τρίτη δουλεια που τελείωσε στη σειρά.. και ωωω του θαύματος.. πληρώθηκαν αμέσως!!! :):)
περιγράφω συνοπτικά την τελευταία στο τελευταίο παραπαίδι μου.. που το έχω κάνει κεντρικό πλέον.. :):)
το βιβλίο το προχωρώ με ρυθμο 10 σελίδες τη μερα.. μάλον τη νύχτα.. αλλά όλο και πιό δύσκολα το αποχωρίζομαι για να κοιμηθώ λίγο.. :):)
που φύτρωσε πάλι το word verification ; :):)
καλημερούδιααααα :):)

maya said...

καλώς τον εορτάζοντα !
:)))))

ένα-ένα :
το word verification μπήκε να προλάβω τον/την ντίζα
που πάλι επιτίθεται στα σχόλια ...
ήταν χτες στην μαρίνα 8 φορές !

το είδα στο μειλ και είπα να προλάβω :)


το βγάζω ...


ο γιάννης σε αναζητούσε .
λέει, για να λείπει ΑΚΟΜΗ κι ο κούλπα
πολύ σοβαρή η διάλυσις ...


μην νομίζεις .
όλοι τρέχουμε και τα κεφάλια μέσα .
το θέμα είναι νάναι ωραία !!! (εκεί μέσα!)


(άμα σου πω ότι μόνο 10 σελίδες έχω μπορέσει να ευχαριστηθώ ως τώρα στο σύνολο ...?
όλο λέω "ΣΗΜΕΡΑ!" και πάει, φεύγει !
καταραμένα μάτια που κλείνουν ...)

σαν το λαγουδάκι της duracell μου κάνεις
και τρέχω καταϊδρωμένη γαμότο!!


χαίρομαι που φτούρησε επάξια το κεκ .
νάμαστε καλά, και του χρόνου κούλπα μου !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ZouZouna said...

Aφού είστε όλοι εδώ τριγύρω

ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ κι απο εμένα, σας επιθύμησα

δεν τρέχω, ρολάρω όμως...

φιλιά πολλά

Yannis Petsas said...

Μ' αρέσει βέβαια που σας έχω βάλει όλους σ' αυτό το τριπάκι με το βιβλίο αλλά όλα θέλουν τον χρόνο τους. Θα 'ρθει κάποια στιγμή που θα το διαβάσεις, θα 'ναι η ώρα του. Χαίρομαι που άνοιξαν κι οι δουλειές στον kulpa, του 'φερε γούρι μάλλον. Καλημέρα Ζου, τρέχουμε τώρα, φιλιά.

maya said...

...και ακόμα τρέχουμε ...
κέφι νάχουμε !

καλημέρα σε όλους :)


υγ.όλα τα τριπάκια καλώςτα !
μικρά και μεγάλα .

ολα θα πανε καλα... said...

ωραία όλα τα τριπάκια που διαβάζω παραπάνω,ωραίο και το τραγούδι.Κάθε φορά που θα το ακούω θα σκέφτομαι τον Γιάννη,αφού ξέρουμε πόσο του αρέσουν τα τραγούδια του Dylan.

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
και γω
που λατρεύω τον dylan πάντα
πια
μου περνάει κι ο γιάννης στην σκέψη όταν τον ακούω :)


ωραία είναι αυτά ...

και τα τριπάκια τα φυσικά βεβαίως βεβαίως ...


καλησπέρα κι απο δω !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ