Friday, October 16, 2009

Νοιώθεις την βροχή ?



βροχή ...
υπέροχη, καθάρια βροχή ... απο ψηλά ...
πιο υψηλά, πιο ειλικρινά.
πιο σκοτεινά .

βροχή .
φθινόπωρο.
μια μικρή παύση στο σκοτάδι.
αναθεώρηση...

κλείνω τις μουσικές για να ακούσω τον ρυθμό της ...
και θυμάμαι...


"τα πάθη της βροχής" της κικής δημουλά:


Εν μέσω λογισμών και παραλογισμών
άρχισε κι η βροχή να λιώνει τα μεσάνυχτα
μ’ αυτόν τον πάντα νικημένο ήχο
σι, σι, σι.
Ήχος συρτός, συλλογιστός, συνέρημος,
ήχος κανονικός, κανονικής βροχής.
Όμως ο παραλογισμός
άλλη γραφή κι άλλην ανάγνωση
μού’ μαθε για τους ήχους.
Κι όλη τη νύχτα ακούω και διαβάζω τη βροχή,
σίγμα πλάι σε γιώτα, γιώτα κοντά στο σίγμα,
κρυστάλλινα ψηφία που τσουγκρίζουν
και μουρμουρίζουν ένα εσύ, εσύ, εσύ.
Και κάθε σταγόνα κι ένα εσύ,
όλη τη νύχτα
ο ίδιος παρεξηγημένος ήχος,
αξημέρωτος ήχος,
αξημέρωτη ανάγκη εσύ,
βραδύγλωσση βροχή,
σαν πρόθεση ναυαγισμένη
κάτι μακρύ να διηγηθεί
και λέει μόνο εσύ, εσύ, εσύ,
νοσταλγία δισύλλαβη,
ένταση μονολεκτική,
το ένα εσύ σαν μνήμη,
το άλλο σαν μομφή
και σαν μοιρολατρία,
τόση βροχή για μια απουσία,
τόση αγρύπνια για μια λέξη,
πολύ με ζάλισε απόψε η βροχή
μ’ αυτή της τη μεροληψία
όλο εσύ, εσύ, εσύ,
σαν όλα τ’ άλλα νά’ ναι αμελητέα
και μόνο εσύ, εσύ, εσύ.


*ακούγεται το "jumenji's theme" του shigeru umebayashi

186 comments:

Talisker said...

τελειο

τελειο!!

λατρευω τη Δημουλα
λατρευω τη βροχη
ακομα και η μουσικη μου αρεσει...

βροχη υπεροχη
βροχη λυτρωτικη
βροχη καθαρια

σταματαω γιατι μαλλον θα ανατησω εδω οπως παω!!

επι τοπου...

-μα τι υπεροχη μουσικη !!

Talisker said...

τελειο

τελειο!!

λατρευω τη Δημουλα
λατρευω τη βροχη
ακομα και η μουσικη μου αρεσει...

βροχη υπεροχη
βροχη λυτρωτικη
βροχη καθαρια

σταματαω γιατι μαλλον θα ανατησω εδω οπως παω!!

επι τοπου...

-μα τι υπεροχη μουσικη !!

Talisker said...

τελειο

τελειο!!

λατρευω τη Δημουλα
λατρευω τη βροχη
ακομα και η μουσικη μου αρεσει...

βροχη υπεροχη
βροχη λυτρωτικη
βροχη καθαρια

σταματαω γιατι μαλλον θα ανατησω εδω οπως παω!!

επι τοπου...

-μα τι υπεροχη μουσικη !!

Talisker said...

ε ναι μαλιστα

τι εκανα τωρα???

-παντως οριστε μου βγηκε η εμφαση !!

τωρα παιζει ο Κραουνακης
προλαβαινω να φυγω πριν μπει ο Νταλαρας ..

-οχι θα κανω σε λιγο ριφρες !

maya said...

αχαχαχαχα


θα το αφήσω



θα το αφήσω


θα το αφήσω !!!!!




για έμφαση


έμφαση ....


έμφασηηηηηηηηη ....

koulpa said...

xaxaxa μα μπαίνεις με μια διάθεση.. βροχερή.. επίμονα σισιφια.. και σου φεύγει κυνηγημένη.. από τη έμφαση.. :):)
καταπληκτική η δημουλά.. δεν την αναζητώ.. αλλά την προιπαντώ ευχάριστα όταν τη συναντώ γύρω.. έχουμε κάποιους κοινούς κώδικες με τις λέξεις.. :):)
την ενιωσα τη βροχή.. περίμενε μια φορά να με προλάβει μεταξί μαγαζιού σπιτιού.. και άλλη μιά ένα ψηλοχαλάζι.. αλλά μου αρέσει.. και δε δυσανασχετώ βραμένος.. ο βρεμένος τη βροχή δε τη φοβάται.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι που πρέπει να 'κοιτάξω'
αλλά δεν υπάρχει ποίημα της δημουλά που να μην μου ΜΙΛΑΕΙ στην γλώσσα μου .
για μένα, απο τις μεγαλύτερες ever .

εμένα πάλι με πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ το χαλάζι !
μα ακριβώς .
και μιλάμε ότι πονούσε !!!!
απίστευτο γέλιο .

τι όμορφες που είναι όλες αυτές οι αλλαγές ...
η δύναμη ...


καλησπέρα πολύ
χχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

δε μου λες ??
γιατι γραφεις στον Κουλπα πιο πολλες σειρες απο μενα!!

οκ χρυσοφουρφουλο!

οκ!

koulpa said...

χαχαχαχα γράψε πεταλούδι μου καμιά λέξη παραπάνω στη ΑΜ.. να μη μας στεναχωριέται..:):)
ναι κι εγώ την ίδια αίσθηση έσω με τη δημουλά.. και αν έχω δει καμια δεαριά ε΄ναι ζήτημα.. αλλά κάποια έχουν τρομερή δύναμη με τον συνδιασμό απλών λε΄ξεων.. :):)
χαχαχα εγώ το singing in the rain κάτω αποτη γλώσσα το έχω έτιμο.. και χαμογελώ ηλιθιωδώς.. :):)

xaxaxa ταλι μου μήπως απαντά κατ' όγκον.. όσο να πεις.. δεν αδυνάτισα τόσο :):)
χαχαχαχαχαχα χρυσοφούφουλοοοοο κάθε φορά πέφτω κάτωωωωω :):)

καλησπερούδιαααα γλυκά μου.. και φρόνημα.. (από τις εντολές που λοιπούμε όταν ακολουθήται.. αλλά να.. έτσι..) :):)

Talisker said...

Ιπποτα μου σοβαρομιλας???
ειναι Παρασκευη
δεν εχω σχολη
ερχεται σκ
βρεχει υπεροχα
ζω στα συννεφα
συμφωνω και με τη Μαγια
μου αρεσει ακομα και το τραγουδι

ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΗ??

ΝΟ!

ΝΟ!

θα ξεσαλωσω
Χρυσοφουρφουλο το καλο που σου θελω ξυπνα πριν κοιμηθω!!!!


Κουλπα προσεχε που θα λιποθυμισεις

δε βλεπεις στο πατωμα που εχει φρεσξομπογιατισμενα αστερια

αστην να λεει αυτη τα εκανε

επρεπε να το καταλαβεις απο το χρωμα

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΡΟΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ


(ΝΙΑ ΝΙΑΙΝΑΙΑΝΙΑΝΙΑΝΙΑΙΑΝΙΑΑΑΑ)

maya said...

ροζουλένια μου ?
ΕΓω να κοιμηθώ και να σάφήσω ?
jamais !

θες πολλές αράδες ?
αχ τι να σου κάνω που δεν δέχεται χρώματα ο blogger
να απλώσω πολύχρωμες κορδέλες/λέξεις
και να τραγουδάμε μαζί την βροχή (με τον κούλπα)
*αυτό το singing in the rain πρέπει να το δω !!!!!!!


κούλπα μου ?
πώς τα πάω ?
χαμογελάει ?
για δες την ...
δεν βλέπω γιατί απο το πολύ ροζ, έβαλα γυαλιά .

Talisker said...

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!!!!

-ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!!

-ΕΤΣΙ????????????????????

maya said...

ήρθε ο beelzebubούλης μου ?
το χρυσό μου .. ήρθε αλήθεια ?
φέρτε την λύρα μου να παίξω ...

Talisker said...

αχ!!!!

μισο να παω να φωναξω τη Στελλα
δε θα το ζησω μονη ολο αυτο!!!!!

ο ποιος ηρθε???????

αυτος μπηκε μεσα σου???????

δαιμονιστηκες παει??


να φταιει η βροχη λες??

maya said...

για όλα φταίει το γκαζόν !
κι αν φέρεις την στέλλα
θα ξέρει να σου εξηγήσει το υπέροχο διττό σε αυτήν την έκφραση
μπαςκαικοκκινήσειςλίγοκαιέρθουμεσταίσαμας


λουσιφεράκο μου ?
συσαι καρδιά μου ?
έμπα μέσα να σε τρατάρω μπακλαβά ...

Negma said...

Λοιπόν:

Το "για όλα φταίει το γκαζόν" είναι μια ηλίθια μετάφρασης μιας έκφρασης, που ήταν τίτλος ταινίας, η οποία είναι gazon maudit. Αυτό κατ' εμέ, επειδή ως ακριβής μετάφραση δε λέει, θα έπρεπε να είχαν βρει την αντίστοιχη ελληνική που αποδίδει το νόημα.

Κι όπως έλεγα τότε που είχε βγει η ταινία, ο τίτλος στα ελληνικά θα έπρεπε να είναι "Το μουνί σέρνει καράβι"!

Τάλι μου, σόρρυ, αλλά όταν με φώναξες, έβαλες τα χεράκια σου, κι έβγαλες τα ματάκια σου!!!

Talisker said...

ΣΥΓΓΝΩΜΗ τωρα

υπονοεις οτι στην εκφραση για ολα φταιει το γκαζον κρυβεται κατι που θα με κανει να κοκκινησω???

μα τι πονηρο μπορει να κρυβεται στο γκαζον??
μηπως εκανα μλκια
που φωναξα τη Στελλα???

μπα ε??

Talisker said...

αΧ

ΣΓΔΟΥΠ

Talisker said...

ΜΙΣΟ στελλα γραφαμε τατυχρονα και μολις το εστειλα
διαβασα απευθειας τη λεξη μ...


ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ??
ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΗ?????????????

ΠΟΥ ΣΕ ΦΩΝΑΞΑ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ???

ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ

ΝΑ
ΝΑ
ΝΑ
ΝΑ

Negma said...

Τη λέξη Μ...???

Μ...ετάφραση?
Μ...ατάκια?

Ποια εννοείς???

Talisker said...

ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΠΙΠΙΤΣΑ
-ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!

maya said...

αχαχαχα


merci stelie !

για όλα φταίει το μνιιιιι !
c'est tout !
:))))


φέρε λίγο νερό .
πάλι λιποθύμισε !

Yannis Petsas said...

Πανάθεμά σας, νόμιζα πως μου χάλασε πάλι αυτός ο διάολος.
Κι έχω ένα πλάκωμα απόψε, μού 'ρχεται να σκάσω.
Την καλησπέρα και τα φιλίά μου.

maya said...

@γιάννη μου
για να γράφεις συμπεραίνω ότι:
1.είσαι ξύπνιος άρα έχεις καφέ
2.έχεις σύνδεση, λαπτοπ, πρίζα, ρεύμα
3.κάποια έκφραση σου ξέφυγε! μάζεψτην γρήγορα !

και την δική μου καλησπέρα πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxaxa ακόμα να τη συνεφέρετε την τάλι; :):)
χαχαχα δίκιο έχει η negma.. αλλά τελικά και ο τίτλος έγινε παριμία.. και το γκαζόν πολιτογραφίθικε.. :):)

γιαννη μου όλα καλά λοιπόν.. ευτυχήτε :):)

γύρισα.. αλλά ξέχασα το ζουπερμακτετε.. ξανα βγάινω.. :):)

καλησπερούδιααααα :):)

maya said...

@κούλπα μου
δεν επανέρχεται με τίποτα λέμε !!!
ήταν ξαφνικό ...
καταλαβαίνεις ...
δεν το είχε υπολογίσει ..

τι δίνουν για τέτοια ?
αιθέρα ή κάτι ανάποδο ?
δεν θυμάμαι ?

koulpa said...

χαχαχα ε μη της τα λέτε έτσι ανάποδα.. αν και νόμιζα ότι έχει αρχίσει να συνηθίζει τόσο καιρό..:):)
όχι όχι ανάποδο.. κανένα άρωμα ίσως;.. δε ξέρω από αυτά.. δε μου έχει λιποθυμίσει κανένας.. :):)
γύρισα λοιπόν.. κι ετιμάζομαι για μαγήρεμα.. τα γνωστά.. :):)

καληνυχτούδια;; :):)

Talisker said...

Γιατι εχεις πλακωμα Γιαννη μου?
ποιος σε πειραξε να του κανω βουντου????

δε μου λες εσυ Ιπποτα μου

αυτο με το γκαζον το ηξερες κι εσυ????


Μ+Ν παντως ειναι ενα σηριαλ
Μαγιουλιτα

αυτο σιγουρα εννοεις !!!

να το δεις ναι ναι να το δεις!!


χχχχχχχχχχ

koulpa said...

ααααααααααα καλώς τη τάλι μας:):)
ε ναι.. έχει επισημοποιηθεί ως συνόνυμο πλέων το γκαζόν.. ήχα δει και την ταινία τότε.. από τις τελετυταίες της περιόδου που τα έβλεπα όλα αδιακρίτως.. :):)

ο γιαννης μας ανέκφραστα απόν.. :):)

μ+ν; αν ναι είδα προσχώς.. δεν περιμένω πολλά.. ενώ το καστ είναι καλό.. τα σενάρια δεν.. ίσως εγώ γεροπαραξένεψα.. :):)

maya said...

@κούλπα μου
το μόνο σιγουράκι στην λιποθυμία
για να ξέρεις δηλαδή
είναι το σκαμπιλάκι !
:)

...
αλλά με φαντάζεσαι ΜΕΤα το σκαμπιλάκι τι θα πάθω απο την ΑΜ ?!!!!!!


απαπααααα
ούτε να το σκεφτώ !

*το έργο που λέμε και ξαναλέμε
είναι απο τα πλέον αγαπημένα μου του γαλλικού !
για το μνίιιιι που λέτε, ιδέα δεν έχω . πού τα βλέπετε όλα αυτά ?!
χάθηκα πάλι !

maya said...

@τάλι μου !
ναι ναι ΑΥΤΟ εννοούσα
απλά δεν το ήξερα :)))))))))
πού να το δω ?
τόχω στην κουζίνα ? στην ντουλάπα ?
πού είναι ?!!!!!

koulpa said...

χαχαχα αν είναι έτσι.. θα περίμενα να ξελιποθημήσει μόνος του ο καθένας.. μη ξελιποθημήσει και με λιποθημήσει εμένα στις σφαλιάρες μετά.. :):)
ε φαντάζομαι έιναι η μαλιαρή απόδοση του σερσέ λα φάμ.. μα έτσι το λενε οι γάλλοι τι νακάνουμε; πως κάποιοι το λένε θάμνο; μάλον οι γάλλοι ειναι πιό τακτικοί στην κηπουρική.. :):)

maya said...

αχαχαχα

"i have nothing to add, your honour!"

'έγραψες' κούλπα!

Yannis Petsas said...

Δεν ξέρω tali μου... ή τέλος πάντων ξέρω και δεν μπορώ να κάνω τίποτα και τα ρίχνω στο ότι μου φταίει ο καιρός.
Δε μου λες εσύ κυρά Maya, το διάβασες αυτό που σου 'στειλα;
Ναι, αλλά δεν λες τίποτα... είσαι μια εσύ...

maya said...

ντροπή βρε μουστάκια !!!!!!
είναι ΔΥΝΑΤΟΝ να τόχω διαβάσει και να μην μιλάω ?
ΕΓΩ ?

(δεν έχω καταφέρει ακόμη.
αφού με ξέρεις!
για τα ωραία θέλω ατμόσφαιρα και ηρεμία !
:)))))))))


τώρα κατάλαβες πώς ήμουν τότε ? μια φορά ???

Yannis Petsas said...

Είναι ακατάλληλο, στο λέω, μη με τρέχεις μετά. Ωραία ησυχία έχουμε όμως. Ε;

koulpa said...

χαχαχα ωραία.. οι ένορκοι μπορούν να απόσυρθούν για να συνεδριάσουν.. :):)
αλλά δεν προάγει τη συζήτηση.. :):)
χαχα έγραψα; ε γραφικός έχω γίνει πιά :):)

Talisker said...

παιδια
δεν υπαρχει αυτο το σηριαλ
θα γινω φαννννν



και ακουσα και μι ακαινουρια λεξη


"μανα σου ειναι αυτη η φεγγαραρπαγμενη"???

αχαχαχχαχχαχαχααχαα



τελειο

μα να μην το εχω σκεφτει εγω αυτο??
πως μου τη δινει οταν κλεβουν τις ατακες που θα μπορσουσα να σκεφτω αλλα δεν προλαβα!!!!!



σας φιλω


-φεγγαρ-αρπαγμενη!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γιάννη μου
πήγα και ήρθα !
δεν με άκουσες ?
χτύπησα και κουδούνι !
για να μην λες !!!!
άκου δεν λέω ! τσκ ξανά .



@κούλπα μου
γραφικός, γραφικός !
πάντα τέτοια !



@φεγγαραρπαγμένη μου
έχεις δίκιο .
είναι απαράδεκτο να σου τις κλέβουν πριν τις σκεφτείς ...
ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΥΤΌ !!!!!!

Yannis Petsas said...

Mωρέ καλά το λέει η tali, φεγγαρπαγμένη. Ναι το είδα, κάτι συντηρητικό δεν έγραψες;

maya said...

εντελώς !
αφού με ξέρεις πια ...


όσο για το φεγγαραρπαγμένη
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟ ΕΙΠΕ λέμε !
άντε τώρα !!!

μην πει λέξη άνθρωπος !
αμέσως να με δείχνεις ! τς τς τς

Yannis Petsas said...

Σκεφτόμουν πώς να σε φέρω σε δύσκολη θέση. Να τώρα μου 'ρθε να σου ζητήσω να μου γράψεις μια έκθεση (ιδεών), ποιά είναι ας πούμε η αγαπημένη σου έκφραση. Συντηρητικά όμως.

maya said...

αχαχα

οκ . πού? εδώ να την γράψω ?
όταν λες συντηρητικά ...?
εννοείς με φειδώ ?
μην κάνω λάθος και σε απογοητεύσω φοβάμαι !

Yannis Petsas said...

Πας να με κομπλάρεις τώρα αλλά δεν πιάνει. Όχι, θέλω μια ιδιωτική έκθεση, το πρωί με τον καφέ. Έτσι, να 'χουμε κάτι να συζητάμε.
Φιλιά και καλό βράδυ.

Talisker said...

Ε μα βεβαια

με ποιο δικαιωμα κυριε μου παιρνεις κατι απο το μυαλο πριν ακομα το σκεφτω?????


δικια μου ατακα ηταν

θα ηταν τεσπα

πφφφφφφ

Γιαννη μπορεις να παψεις να τη φυτιλιαζεις????

maya said...

έχεις πειστεί ότι 'κομπλάρεσαι' ενίοτε ?
σε τα μας ?!!!!!

στο μόνο που σίγουρα με φέρνεις σε δύσκολη θέση είναι στην 'αίτηση' !
δεν λειτουργώ καλά υπό πίεση :)

αλλά όλα ανοικτά .
το βλέπουμε .

και δεν μου λες,
την αγαπημένη μου έκφραση γενικέως ?
ή πάνω στο αγαπημένο θέμα ?

drunk tank said...

α εδώ είναι το πάρτυ ε?
πέρασα από της Στέλλας, είδα το χαμό, αντιλήφθηκα την ανάρτηση
και να σας!!!!

Βρέχει σε όλη τη χώρα και εδώ έχει σταματήσει?
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑα

maya said...

αχ φεγγαρουλίτα μου !!
ήρθες την στιγμή που πάει να με μπερδέψει !
πάνω στην ώρα !!!

τι να κάνω ?

drunk tank said...

τώρα ποια είναι η φεγγαρουλίτα?
η κικίτσα?

maya said...

@κωνσταντίνε μου !!!!!
έφαγα τόσο χαλάζι στο κεφάλι σήμερα
που το πιο πιθανό είναι κάτι να χτύπησα εκεί μέσα !

τι κάνεις σπίτι ?!!!!!!
γρήγορα έξω !

Talisker said...

Συγγνωμη Μαγια και Γιαννη

τι λετε??
σε ποιο θεμα ειμαστε??
εχω κενα!??

Κωσταντινε????

ποιον ειπες σπασαρχι ???

ετσι ετσι ετσι ετσι ετσι ετσι

ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΟ ΤΑΚΟΥΝΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΑΜΝΑ

ΚΑΙ ΞΗΓΑ

drunk tank said...

μπα! δεν έχει έξω σήμερα :-(
αρχίζω σεμινάρια από αύριο!
στα γιάννενα τελικά

Yannis Petsas said...

Είναι απίστευτο τι πονηρό μυαλό έχουν αυτές οι γυναίκες. Εγώ έλεγα να μου πεις καμιά συνταγή, ένα κέικ, για τον γιατρό, ξέρεις. Αλήθεια τι γίνεται αυτός ο μονολεκτικός; Μονολογεί;

maya said...

κικίτσα (αν είναι δυνατόν!) λέει εμένα απο το πρωί !
φεγγαρουλίτα είναι βέβαια η ΑΜ και μόνο !

(όποιος συνειρμός με το σελήνη στου φώσκολου απαγορεύεται!)

drunk tank said...

σπασαρχί είπα γενικώς όποιον/όποια χρησιμοποιεί το "έτσι" ...έτσι!
για σπασαρχί...

ο έχων τη μύγα να την επιστρέψει παραυτα

drunk tank said...

μα η Σελήνη έγινε υπουργός!

drunk tank said...

αλήθεια! που είναι ο ντοκ?

Talisker said...

ΑΧΑΧΑΧΑΧ σεληνη??
η κουρκουλα λες??

που ειχε και εναν αρκουδο???

αχαχαχαχα
θελω το μποζο μουυυυυυυ!!

και απο σημερα ειμαι φεγγαραρπαγμενη!!!!!!!!!!!!

ναι κικιτσα????

κωσταντινε μη μιλας
μη μιλας
μη μιλας
σε εχω εναααααααα αχτι!!!!!!!

τι γιατι
ΕΤΣι!

drunk tank said...

τον χόχο λέμε!!! αρκουδάκι ήταν?

μάγια τσεκ το μέηλ σου

Talisker said...

ως υπουργος λοιπον θα σε ριξω στα λιονταρια

κα νο νι σε !!!!!!!!!!!

τι γιατι
??
ετσι ετσι ετσι!!!!!!!!

maya said...

@κωνσταντίνε μου
ααα εκεί ε ?
κρίμα...
όχι ότι θυμόμουν ημερομηνίες απλά περίμενα αναγγελία .. :(((


@γιάννη μου
ναι ναι αυ΄το εννοούσες !
σήμερα είναι η μέρα του άλλο λέω, άλλο θέλω, άλλο καταλαβαίνεις και θάναι λάθος ?
οκ, το παίζω κι αυτο !!!

ο γιατρός ..?
νομίζω είπε "γειά" ... το πρωί ...
και φτάνει .



@φεγγαρουλίτα μου
scroll λίγο πάνω να δεις τι γυμνάσια μου βάζει ο μουστάκιας !
όχι δες και πες !!!

drunk tank said...

τάλι η αγριεμένη!

και δεν έκανα και τίποτα!
άκου λιοντάρια

Talisker said...

ναι συγγνωμη σεληνη αγαπαει χοχο

σεληνη αγαπαει χοχο

σεληνη τωρα θυμηθηκε παει μαντρουγκαντα με κωσταντινο



ωω ναι ναι ναι ναι

drunk tank said...

οπότε άμα με φάνε λιοντάρια γιοκ μαντρουγκάδα!

Talisker said...

ναι ναι σεληνη δεν ειναι χαζη

κανει κυβιστηση τωρα

σεληνη αγαπαει και χοχο και κωσταντινο

(μετα θα σε φτιαξω καλα)

χχχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

:-)

maya said...

α καλά !!!!

θα πάμε madrugada και θα κουβαλάς και το αρκουδίσιον μαζί ?!!!
ε αυ΄το πρέπει να το δω !


έλαβα μειλ, ακούω άσμαααααα :)))))

maya said...

τι θα πει "κυβίστηση" γαμώ τις νέες σου λέξεις μέσα σήμερα ????????

Talisker said...

ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ

Κ Ω Λ Ο Τ Ο Υ Μ Π Α

αλλαγη πλευσης
απο αυτες που κανουμε μεταξυ μας για πλακα γιατι στα σοβαρα δεν εχει τετοια

εκει μονο σταρατα λογια!!!


κοιτα τον Κωσταντινο??
δεν ομορφηνε???

συγγνωμη τωρα θα ερθεις και συ μαζι μας

ΑΧ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΑΙ ΤΩΡΑ..
τι θα φορεσουμε??
που θα παμε
τι θα φαμε
τι θα εχει αφτερ??

με τα ποδια θα παμε ?(δε θελω να το πιστευω)
εισιτηρια??
απαπαπα

συννεφα κατεβειτε ψιλοζαλιζομαι και εχω να οργανωσω και εξοδο

drunk tank said...

λοιπόν, αφού μας πήρε το 69ο η τάλι
και αφού τα βρήκαμε επιτέλους (πόσο ανίσχυρος είμαι μπροστά στην κολακεία Θέ μου?)

πετάω τη χειροβομβίδα μου: ο χώρος της συναυλίας είναι κάπου στη λιοσίων (σσ δίπλα στις 40 φυλές του ισλάμ), αυτοκίνητο εκεί εγώ δεν παρκάρω, ο χώρος είναι αρκετά καλός για συναυλίες και κανονίζω εγώ τα εισιτήρια αν είναι αρκεί να μου βάψετε μαύρα τα μάτια, τα χείλη και τα νύχια για να ταιριάζω στο χώρο!

καλό βράδυ!!!!!

maya said...

θα πάμε με όλα τα αξεσουάρ μας όπως πάντα !
όχι με τα πόδια, τι λες τώρα !
με το κτελ γιατι είναι πια προχώ .
(αν σύγκρίνουμε με το πιλγκριμ που θα κάναμε τότε στην ΜΑΛΑΚΑσα !)

άφτερ ?
κάτι άκουσα για ομόνοια και βρώμικα αλλά δεν ξέρω αν θάχουν καθαρίσει πια την εγκληματικότητα ...


αλήθεια ? θα πει κολοτούμπα ?
i like !!!!!

maya said...

ούτε να τόξερα !!!
αλήθεια λες ?

...οκ ...
αν πάμε μαζί, είμαι μέσα .
θα πάρουμε ταξί. ναι ?
σε βάφω και ζουλού άμα γουστάρεις !

ομόρφηνες, ομόρφηνες !
σαισυένας ...

Talisker said...

ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΑΚΤΑΣ??

ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΑ

και αυτο το λιοσιων μου κανει κακοφημο κατι


ε?

Yannis Petsas said...

Κορίτσια, πού σας πάει αυτός ο σατανιστής;

drunk tank said...

και πού να με δείτε βαμμένο μόλκο δλδ!!!!!

είναι 150μ από τη στάση του μεταξουργείου από όσο θυμάμαι. θα μιλήσω με Πάνο και θα οργανωθούμε.
19 δεκεμβρίου, είμαι 1000% μέσα

maya said...

μπαααα ιδέα σου είναι .
δίπλα στην μεγάλη βρετανία είναι .
λιοσιων λέγεται η οδός ...
ναι ναι ναι ...
θα πάμε ! ε?????????

drunk tank said...

γιάννη μου, εμένα είπες σατανιστή?

αχ δε θα κοιμηθώ πάλι απόψε!!!!

Talisker said...

εγω δεν βγαινω ντυμενη ζουλου εξω

μ πορειτε να σοβαρευτειτε??

μα δεν εχει ταξι?? αυτη η γειτονια??
εκει εχει αθιγγανους??
κατι μου κανει αυτο το λιοσια

πφφ

με αγχωνετε

μια νορμαλ συναυλια δεν υπαρχει??

maya said...

μόλκο κρουασάν ?????

(το πιάνω απο κει που το αφήσαμε να αναπαυθεί :))))

Talisker said...

ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ????

κι αυτο καοφημο μερος ειναι

συγγνωμη γιατι δε γονονται οι συναυλιες στη Κηφισια?
την Εκαλη???
τη Παληνη να ειμαι κοντα και στον μπαμπουλη μου για ωρα αναγκης??

drunk tank said...

όχι λιόσια(περιοχή, σσ αρχαίο ίλιον)! λιοσίων (οδός).

μη σκιάζεσαι!!!!

νορμάλ θα είναι

καληνύχτα (οριστική)!

maya said...

ναι έχει την λίτσα γιαγκούση στο μέγαρο . θες ?

Talisker said...

Γιαννη
αυτος μας παρασερνει αυτος αυτος...

εγω σε μερος που το λενε Λιοσια δεν παω

μου φτανει που πηγα στη Κοκκινια
Δραπετσωνα πως το ελεγαν εκεινο!

δεν παω!

Yannis Petsas said...

Kορίτσια, μην πάτε. Θα βάψει τα μάτια και τα νύχια του λέει... και ποιός ξέρει τι θα σας κάνει σ' αυτό το Λιοσίων.

maya said...

α και τον μάιο στην κηφισιά έχουμε την ανθοκηπευτική .
να κλείσω γλάστρα να πάμε ?
εκεί θάναι πολύ ασφαλές ...

Talisker said...

ααααααα λιοσιων??

λεωφορος Λιοσιων?? ετσι δεν ειναι?
οκ παντα ηθελα να αφησω τα ιχνη μου σε μια λεωφορο


λεω να βαλω μια προχειρη τσιντσιλα!!!

μεινε εδω ανακτα μη ξανακανω κυβιστηση

πρεπει να λυσουμε τα διαδικαστικα

maya said...

γιάννη λες να αγρίεψε που του κλέψαμε την βροχή σήμερα ?
επιστροφή στις ρίζες μας κάνουμε ?

maya said...

και δεν μου λες βρε ΑΜ με τις λέξεις σου ...

η σκέτη τούμπα λέγεται στύση ?

Talisker said...

Μαγια μπορεις να μη με αποσυντονιζεις με τεοια διαβολου πραγματα........???????

κοντεψα να πνιγω!!!

δεν εχει τετοια τουμπα
η τουμπα γινεται με τον κ...

πφφφφφφφφφφφφ

που ειχαμε μεινει???

Talisker said...

επισης εισαι η αιτια σημερα που δεν θα κανω αναρτηση

ουτε και σημερα αλλα χαλαλι σου
μια Παρασκευη εμεινες μεσα!!!!!!

maya said...

ααααα η επιστροφή του Βeelzebub !!!
αχαχαχα

σιγά μην φταίω ΕΓΩ που δεν αγανάκτησες !
εμ το σήριαλ
εμ οι γύροι απ'όλα - όχι, μολόγα!-
και φταίω εγώ μετά !!!!


τι εννοείς δεν υπάρχει σκέτη τούμπα ?
και η κάτω ?
η περιοχή προέλευσης του στάθη είναι κάτω κολοτούμπα ?
θα στεναχωρεθεί το πρωί ...

Yannis Petsas said...

Maya, πήγαινε όπου θες εσύ αλλά όχι το παιδί, σε παρακαλώ. TALI ΜΟΥ ΕΣΎ ΜΗΝ ΑΚΟΎς ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ, ΑΣ' ΤΗΝ ΑΥΤΉΝ.

maya said...

συγνώμη !!!
ποιόν λες 'παιδί' ????????
την αμαλία ?!!

πάω να ξαπλώσω ... δεν νοιώθω καλά ...


και τώρα που το σκέφτομαι ,
γιατι είμαστε ακόμη όρθιοι ?

άντε σκούφο, πυτζάμες και πάμε .


θα κάνεις αποφώνηση γιάννη ?
να περιμένω ?
ή έχεις να πεις παραμύθι στο παιδι ???????


φιλιά
χχχχχχχχχχ

Talisker said...

συγγνωμη ειμαστε στρουμφακια??
τι λεει???????

Γιαννη μου μονο εσυ εχεις δει μεσα στη παιδικη ψυχη μου

αυτη η στριντζω μαγισσα με παρασερνει
ναι ειμαι ενα παιδι
αγνο και καλοκαγαθο

ναι ναι ναι

ακους εσυ?????


καληνυχταααααα:::::::::))))))))

Yannis Petsas said...

Ναι, ξέρω. Την tali λέω παιδί, τι παιδί δηλαδή, μωρό. Και ας κλείσουμε έτσι, με γλυκά όνειρα η καθεμιά σας.
Φιλιά.

Talisker said...

και ηρθα να παρω τον χοχο μου!!!!

μακια Γιαννη!::)))

χχχχχχχχχ

maya said...

δεν ακούω .
ούτε αποφώνηση ούτε άλλες μυθοπλασίες .
άκου αγνό και καλοκάγαθο ...

πωπω η νύστα είναι ...
ακούω τρελλάαααααααααα ...

maya said...

αααα τώρα καλύτερα ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxaxaxa δε πάιζεστε ρε.. και νόμιζα ότι έχετε κοιμηθεί.. πόσο καιρό είχε.. τέλος πάντων.. :):)
καληνυχτούδια λοιπόν.. :):)

ολα θα πανε καλα... said...

εγώ πάντως ακούω ακόμα τη βροχή,τώρα,ξημερώματα Σαββάτου.Και ταιριάζει τέλεια με τον Umebayashi - από την ταινία in the mood for love,δεν είναι;
Καλή σου μέρα,Maya!

koulpa said...

περίμενα να μας πεις εσύ καλημέρα.. αλλά να.. έγινε τριψήφιο σε 16 ώρες το νούμερο των σχολίων.. ε και; μην αρχίσεις από τωρα να πιέζεσαι :):)
καλημερούδιααααα πάμε πάλι για δουλεια :):)

maya said...

@κούλπα μου
ήταν εντελώς αυθόρμητο, όπως καταλαβαίνεις και πολύ το χάρηκα εχτές !
και πού ήσουν αναρωτιόμουν ?

όχι δεν θα πιεστώ :))))

άλλωστε έχω διάφορα σήμερα .
και συ δουλειά ?
άντε τελευταίο τσιγάρο και γω και πάω !

καλημέραααα
χχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πάνε καλά μου
δεν έχω δει λοιπόν
καμία ταινία του (ακόμα!)
αλλά ναι απο το in the mood for love είναι .

το ξέρεις ότι έχει γράψει μουσική για πάνω απο 40 (!) ταινίες ????
απίστευτο ?


καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

-καλημερα μικρες μου πασχαλιτσες!!

Negma said...

Μόλις ξύπνησα. Καλημέρα. Έχω σκατοδιάθεση, γιατί το σπίτι είναι σαν βομβαρδισμένο και κάποιος πρέπει να το κάνει σπίτι, κι αυτός ο κάποιος είμαι εγώ. Επίσης έχω ένα παιδί με παράλογες απαιτήσεις του στυλ, "τι θα φάμε, δεν έχεις μαγειρέψει?", άκουσον άκουσον!!! Επίσης πρέπει να βγω στην πίσω βεράντα να ξεβουλώσω το λούκι από τις πευκοβελόνες (δεν έχω πιο σίχαμα!!!) γιατί πάλι γέμισε, και συνεχίζει να βρέχει και θα γίνει ζημιά.

Πειράζει που ήθελα να ξυπνήσω και να είναι όλα γύρω στο σπίτι σαν διαφήμιση του Βιτάμ κι απλά να πίνω καφέ και να χαζεύω τη βροχή με τις ώρες?

Στο θέμα:

Την Τάλι να την πάρετε αρκετά χιλιόμετρα πριν την περιοχή του Γκαγκάριν, γιατί αν της δώσετε ραντεβού κάπου εκεί γύρω και θελήσει να ρωτήσει κανά περαστικό το οτιδήποτε, δεν θα μιλάει κανείς Ελληνικά. Άσε που λόγω του προβλήματος της γλώσσας, μπορεί να γίνει καμμιά συνεννόηση Ντακότα και να βρεθεί με κανά "μπούφο" στα χέρια...

Πάω κι απ' το δικό μου να δω τι γίνεται, γιατί με τράβηξε πρώτα εδώ το ίνμποξ του μέιλ μου (3456343462 νέα μηνύματα) και ξανάρχομαι αν χρειαστεί... Αν και τώρα θα κοιμάστε εσείς για μεσημέρι...

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

@φεγγαρπαγμένη μου ροζ χοχουλίτα
καλησπέρα πια !
τώρα τι ?
έχω μείνει εγώ μέσα και συ βολτάρεις ?

τίποτα δεν θα θα μείνει ίδιο ?!!!!!
τς τς τς

απαραδεκτίκ ...

maya said...

@εστρέλλα μου
1ον ελπίζω να τον έβαλες τιμωρία τον αυθάδη νεαρό !
μα πού θα φτάσει επιτέλους το θράσος !!!

2ον στην διαφήμιση του βιτάμ θα είχες έναν μελιστάλαχτο χΑσμπαντ και τουλάχιστον 2 περφεκτ παιδιά .
βαρέθηκες ή να συνεχίσω ?

3ον σ'ευχαριστώ για την εκπληκτική εικόνα της τάλι με τον "μούφο" στο χέρι να συνομιλεί με τους ξένοι στην λιοσίων !!!!
όταν πέφτω θα θυμάμαι την πιθανότητα αυτής της σκηνής !!!

χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

*για ΄μΠούφο' πήγαινα
αλλά κάτι θα ξέρει το πληκτρολόγιο για το σαρδάμ ...
αχαχαχα

Talisker said...

μισο παρακαλω
να βγαλω τη ποδια
να βαλω το στεμμα
να ξαπλωσω στο ανακλιντρο και ερχομαι!!

maya said...

τι χρώμα φοράς
για να ταιριάζουμε στον χώρο ?
εγώ έβαλα το παγωνί .
που θα πήγαινε με τα μάτια μου ?
εκείνο .

Talisker said...

μπορδοροζουλι!!

-λεει?????????

(κουκλα εισαι !!παγωνα μου)

maya said...

χοχουλίτα μου !!!!!!!!!!!!
σου πάει, στόχω ξαναπεί !!!

Talisker said...

αχ ναι καλα λες που ειναι ο Χοχος μου??
σκεφτομαι να τον ντυσω και αυτον ασορτι

παλι τον εκρυψες??

μισο γιατι θελω να ξαναδιαβασω την αναρτηση που αφησε καταλαθος εδω η Στελλα

αυτο το κοριτσι ολο μπερδευεται

τη διαβαζα το πρωι και γελουσα

μα αυτο ηταν σχολιο αναρτηση
δεν ηταν??

maya said...

ο χόχος βγήκε βόλτα με τον στάθη .
εγώ να τον κρύψω ?!
για ΤΕΤΟΙΑ μ'έχεις !!!??


αχαχαχα μα για την στέλλα μιλάς !
ξύπνησε στις 12:30 και έλεγε για πευκοβελόνες !
στέλλα .

Talisker said...

Μαγιουλιτα μολις διαβασα το σχολιο σου που αναφερεται στην εικονα μου με τους μπουφους..

χμ αντιπαρερχομαι...

αλλα ρε παιδια εχω μια απορια
γιατι οταν ειναι να παμε καπου ερχεται η καταστροφη???

γιατι κυριως δεν εχει ενα συνεδριακο κεντρο εκει στα βορεια προαστεια να γινονται οι συναυλιες???

γιατι θα πρεπει να συναναστραφουμε ολους αυτους απο το Κογκο??

ειναι εκεινοο το μερος που περασαμε και εκλεινες τα παραθυρα και σβουριζες τους υαλοκαθαριστηρες
κι εγω σε κοιτουσα αναυδη??

ειμαι μια επαρχιωτισσα
ειμαι η Ταλι των Αλπεωνννννννν

και θελω μια συναυλια καπου με θεα
και ολοι να ειναι καλα ντυμενοι..

πφ


το ξανασκεφτομαι λεμε

maya said...

εεεε σαν εκείνο το μέρος λίγο, ναι
μόνο τριπλά πιο επικίνδυνο .
αλλά έλαααααααααα, σιγά μην σκιαχτούμε !
άλλωστε θάχουμε τον κωνσταντίνο και τον πάνο μαζί .
και την στέλλα με την σκούπα για τις πευκοβελόνες !!!!!

Talisker said...

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ??
ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΦΕΚΙ??
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ...

κι αλλη θα κανει τη Ματζικα με το σκουποξυλο????


μα γιατιιιιιιιιιιιιιιι????????

μηπως προλαβαινουμε να σχεδιασουμε κατι αλλο?


πες ρε οτι κανεις πλακα!!

ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕΕΕΕΕΕΕ

Yannis Petsas said...

Maya παιδί μου, γιατί δεν αφήνεις τη μικρή στην ησυχία της; Γιατί τις βάζεις ιδέες; Άκου Κογκολέζους... και μπάφους, αν είναι δυνατόν, μικρό παιδί. Σε παρακαλώ Maya παιδί μου, λογικέψου.

Talisker said...

αχ ο Γιαννης
ναι ναι ναι
Γιαννη πες
πες
ειμαι τωρα εγω για μπουφους??
με δουλευουν ολοι το καταλαβαινω αλλα επειδη δεν εχω εικονα
δε ξερω τι ειναι αληθεια και τι ψεμματα

μαλωσε τους Γιαννη μαλωσε τους!

Yannis Petsas said...

Λοιπόν για να δει το παιδί να πας εσύ με τον σατανιστή τον Κωνσταντίνο και την μαγισούλα με το σκουπόξυλο και να στείλεις βίντεο, να μη ταλαιπωρηθεί κι η tali. Κι αν της αρέσει αυτό που θα δει, την άλλη φορά έρχεται. Είμαι δίκαιος όμως και αμερόληπτος, δε μπορείς να πεις.

maya said...

και να χάσει τους κονγκολέζους ?!!
μα αφού !

η τάλι είναι διάσημη για την αγάπη που έχει στο έθνικ !
δεν καταλαβαίνω γιατί να της στερήσω τέτοιο πάρτυ !


ο σατανιστής και η μάγισσα κλο-κλό ?!!!!
όπως πάντα
εγώ η "μάγια παιδί μου" .
πάλι με προσπέρασες ακόμη και για να με πεις κάτι !
τσκ !

maya said...

σας είπα ότι σήμερα την μισή μέρα μαγείρευα ?
και σας είπα ότι ότι μαγείρεψα βγήκε γαμάτο ?!!!!
αααχ ...
τι καλά που νοιώθω στην επιτυχία ...

Yannis Petsas said...

Τι; Δε σου άρεσε;
Και tali, μπάφους τους λένε, όχι μπούφους.

Talisker said...

οριστε

με δουλευει και ο μονος μου συμμαχοςςςςςςςςς


συγγνωμη αλλο τροπο προσβασης δεν εχει??

λοιπον το βρηκα

θα παρεις το θηριο αυτοκινητο
θα ειναι μπροστα οι ανδρες
και μεις πισω

και θα σας δωσω τα πον πον για τα ματια
θα τα φορεσουμε και οι τρεις και δε θα δουμε τιποτα...

εντατσει????

Talisker said...

αυτο με τα πον πον μου κανει λιγο λουσυ μπολ


ειναι καο αυτο??
μηπως να βαλουμε τις μασκες παγου??

-τα αγγουρια?

Talisker said...

μπαφους μπαφους μπαφους οκ

εκ του μπουφλιζω φανταζομαι ε?

Yannis Petsas said...

Εγώ διαφωνώ και για τα αγκούρια και για όλα. Αλλά αφού θες πήγαινε. Αλλά σου λέω, αυτά μόνο απ' την τηλεόραση είναι καλά. Ωήνουν παιδί μου εκεί, τσικνίζονται γενικώς πώς να στο πω; Δεν κάνει για 'σένα. Αλλά αφού θες πήγαινε, δεν θα σου πω εγώ μην πας... αλλά μην πας. Όταν μεγαλώσεις θα δούμε, έχεις καιρό t;ali μου. Να δς εμένα, πήγα κάποτε στο Woodstock, στο σινεμά. Κι όλο γι' αυτό μιλάω... θες να γίνεις σαν και 'μένα σαν μεγαλώσεις;

maya said...

ο σατανιστής είπε ότι δεν πάιζει αυτοκίνητο εκεί .
άμα εμφανιστούμε με την νταλίκα μου
δεν νομίζω να κάνουμε την σωστή εντύπωση ...
λέω εγώ τώρα !
ειδικά με αγγούρια ή πον πον στα μάτια ...!


ναι και όταν το λες με υπεροψία, το λένε μπίφο .

Yannis Petsas said...

Δε θες να μην πας και να σου στείλω εγώ το βιβλίο να διαβάζεις; Θα σου στείλω και τα δέκα τελευταία τεύχη της Μανίνας, δώρο. Τι λες;

maya said...

μα εγώ αυ΄το ήλπιζα ρε συ γιάννη !
μην μου την χαλάς !!!
έστω και ως παθητική μπαφίστρια θα είχε ένα ενδιαφέρον, no ?

maya said...

ΤΩΡΑ το σκέφτηκα αυτό :
θα πάμε στο γκαγκάριν και θα είμαστε άκαπνοι γαμώ την ευρώπη μου μέσα ?!!!!!!!


θ'αρχίσω ΕΓΩ να το ξανασκέφτομαι !
άλλωστε τάχουμε τα τραγούδια τους .
ε ?
να το δούμε ?

Yannis Petsas said...

Καλά, θα σου στείλω κι εσένα το βιβλίο. Χωρίς Μανίνες όμως.

maya said...

α όχι !
έχω και όρια !θέλω και μανίνα και σούπερ κατερίνα.

ααα και μια σοκοφρέτα να μην ξεχνιόμαστε !


λατρεύω !

Yannis Petsas said...

Λοιπόν, βλέπω ότι βάζεις μυαλό σιγά - σιγά, μπράβο Maya παιδί μου. Πάω τώρα να στραβώσω τίποτα κουταλάκια με τον ΧΖαρδαβέλα. Την tali και τα μάτια σου καημένη.
Φιλιά.

Yannis Petsas said...

Εντάξει για τη σοκοφρέτα. Κλείσαμε.
Έχω στραβώσει όλα τα κουταλάκια. Έχω υπερδυνάμεις.

Talisker said...

σορυ που αργησα εκανε το μσν νεα εγκατασταση και μου κλεισε ολα τα προγραμματα
πφφφφφφ

κι ετσι ειχα το καιρο να σκεφτω και να αποφασισω
εγω σε ενα μερος που το λενε λιοσιων με κοκγολεζους και λεωφορειο η μετρο η πως τα λενε εκεινα εκει

δεν παω

καλα λεει π Γιαννης θα το δουμε στη τηλεοραση

πφφφφφφφφφφφφφφ

μηπως ρε να παμε με παιτονακι???

maya said...

"παιτονάκι" ???


σόρι γιάννη μου που προσπέρασα τις υπερδυνάμεις σου
αλλά πάλι με νέες λέξεις ήρθε η τάλι παιδί σου !
με έχασε πάλι .




κουτάλια λυγίζεις οκ .
σίδερα μασάς ή τσάμπα χειροκροτάω με δάκρυα τόση ώρα ?


πού έβαλες την σοκοφρέτα ?!
μαγικά έκανες ?

Talisker said...

ναι βρε παιδι μου
πα ι τονι

με αλογα
πως το λετε εσεις εκει γιατι ετσι το λεμε εμεις εδω?????????

πφφφφφ

Γιαννη δε ξερει το παιτονακι η παλιγιαπισσα

maya said...

πάει-το-πονυ ?



je ne comprends pas !

maya said...

πάω να κοιμηθώ αφού κανεις δεν μου εξηγεί τίποτα ...
και παίρνω και το πόνυ της ΑΜ .
η σοκοφρέτα άφαντη .


καληνύχτα
χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

ε μα ασυγχρόνιστοι είμαστε.. 105 105 105 105.. ε λέω δε θα περάσει κανείς.. πάμε για α΄λλα.. περνώ τώρα 130τόσα.. :):)
καλά μπορεί να γίνει.. και μη καπννιζόντων; κάλα στ μαραμή.. με δυσκολία αρκετή.. αλλά στη λιοσίων;.. και δεν μπορώ τους μπούφους.. ούτε τους μπίφους:):)

καληνυχτούδιαααα :):)

ολα θα πανε καλα... said...

@maya

Όχι,δεν το ήξερα.
Καλημέρα!

maya said...

@κούλπα μου
μα, υπάρχει περίπτωση να μείνει καπνιζόντων ?!!!
καμία νομίζω ...

και είναι τόσο άχαρα μες τα μπαρ χωρίς καπνό ...

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
μα ούτε γω και θέλω να βρω κι άλλα, πιο άγνωστα του .
τον βρίσκω πολύ σημαντικό συνθέτη .

καλημέρα καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Καλημέρα!

Σχετικά με τα ανωτέρω:

- ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ εμφανιστώ με το μαλλί που έχω αυτές τις μέρες ΚΑΙ σκουπόξυλο, δεν έχει να φοβάται κανένας σας τίποτα. Εκτός αν με φοβάστε κι εσείς...

- Ο Πάνος έχει πάει άλλες 2 ή 3 φορές να τους δει και μάλιστα όταν ήταν κομπλέ, οπότε δεν ξέρω καν αν το σκέφτεται για τουτηνή τη φορά. Εγώ - πλέον - που δεν μπορώ να καπνίζω σε συναυλία, δεν ξέρω κι αν θα ξαναπάω μιλάμε! Δεν μπορώ να φανταστώ ποιος θα μπορούσε νά 'ρθει - σε κλειστό χώρο - και να πειστώ να πάω. Ακόμα θυμάμαι το πακέτο στο Άμστερνταμ με τον Ντύλαν...


Φιλιάααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

Talisker said...

-ΜΑς ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΣ!#@#@#

maya said...

τάλι μου
σε βλέπω με τον αμπντούλ και τον ιντρις και τον μπιν ...



ωχ έχω επισκέψεις !
αργοτέρως ..........

koulpa said...

ε μα πως θα είμαστε μοιραίοι.. που λέει το ποιημα.. Μες στην υπόγεια την ταβέρνα.. μες σε καπνούς και σε βρισιές (απάνου εστρίγγλιζε η λατέρνα).. :):)
τι έγιναν οι επισκέψεις; :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Talisker said...

εχω βαλει ποντικοφαρμακο στα λουκανικοπιτακια και ειναι ολοι στο Ιαδω

αντε γιατι μου τη δινουν οι επισκεψεις!!!!


οσο για την κυρια με τις πευκοβελονες
θα μας ξαναδει εκει στου διαολου τη μανα!!

-μαλιστα

-μαλιστα

γεια σου Κουλπιε!!!!

Μαγιουλιτα τι ειναι ολα αυτα τα ονοματα ??
εχει βγαλει ο Γκοτιε αρωματα???

maya said...

ΚΑΙ μαγείρεψα πολλά
(είχα παραγγελίαι λέμε!)
ΚΑΙ έκανα την κοζερί με τους επισκέπται
ΚΑΙ ποιοτικό χρόνο ανθρωπακίωνΚΑΙ νάμαι :))))))



καλησπέρα κούλπα μου
καλησπέρα έxali tali :)))))))

Yannis Petsas said...

Δεν σου απαντάει κανείς ε; Καλά να πάθεις, κώλο δε βάζεις μέσα και μου παρασέρνεις και την άλλη στον βόρβορο. .

koulpa said...

χαχαχα μπράβο προκομένο πεταλούδι :):)

χαχα τάλι μου μάλον τους οικονομικούς μετανάστες που θα συναναστραφείς απαριθμεί.. :):)

γιάμμη μου.. ποιά είναι η ερώτηση.. να σου απαντήσω εγώ αμα μπορώ.. :):)

καλησπερούδιαααα :):)

koulpa said...

α ωραία ξεκινά σε επανάληψη το μ+ν που ενθουσίασε την τηλετάλι.. να δω κι εγώ περι τίνος πρόκηται.. :):)

Yannis Petsas said...

Ποιά ερώτηση; Δεν θυμάμαι να ρώτησα κάτι... α, δεν πάμε καλά.

Yannis Petsas said...

Και κοίτα πόση ώρα λείπει. Και μετά θα παραπονιέται που τη λέω σουρτούκο. Μα να μην το πω; Πώς διατηρείς κυρία μου blog και όλο λείπεις; Τι να κάνει κι ο kulpa; Να μη δει κι αυτός μια επανάληψη;

koulpa said...

χαχαχαχα έγρα ψες "δε σου απαντά κανείς.." και διάβασα "δε μου απαντά κανείς.." .. mea culpa.. :):)

maya said...

1+1 = ...?


δεν ντρεπεσαι λίγο !!!!



κούλπα τον βλέπεις τι κάνει?!

maya said...

κούλπα μου
δεν θα το πιστέψεις
αλλά σε λίγο θάχω άλλη μίνι επίσκεψη ...

αλλά i'll be back που λέει και ο άρνολντ :)))

Yannis Petsas said...

Α, καλά. Γιατί προς στιγμή... ξέρεις.

koulpa said...

χαχαχα τι είν'του.. 1+1=... .. τι είναι; σατα δικά μου 2-2=4 ; :):)

θα το πιστέψω.. γιατί όχι;.. καλά να περάσετεεεε.. και να μας ξανάλθετε :):)

χαχαχα ναι το κατάλαβα.. τελικά σε ποιόν δεν απαντήσαμε δε κατάλαβα.. :):)

Yannis Petsas said...

Δεν ακούω τίποτα. Επισκέψεις τα λέμε τώρα αυτά;

maya said...

όπως πάντα σε μένα την λέει ο μουστάκιας !
δεν τον έμαθες ?

maya said...

να .
τον βλέπεις ?!

Yannis Petsas said...

Ποιόν λέει μουστάκια η κυρία; Τι να σου κάνω που δεν σε βρίσκω ποτέ σπίτι...

maya said...

ναι είχα πάει να ξουριστώ, γι'αυτό .
τώρα λέω εσένα μουστάκια ναι !

Yannis Petsas said...

Kulpa, την ακούς πώς μου μιλάει; Έχω άδικο που φοβάμαι για την talisker; Όχι, πες μου. Άκου να ξυριστεί... και τι έχετε για να ξυρίσετε μαντάμ;

Yannis Petsas said...

ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ

Yannis Petsas said...

Ακόμα να φύγουν οι καλεσμένοι;

Yannis Petsas said...

Καλά τι κάνουν τόση ώρα; Αρμένικη;
Δε μου λες, το εργαζόμενο κορίτσι το 'χεις δει; Να το δεις.

koulpa said...

χαχαχαχαχα αντε πάλι στο γκαζόν θα τη γυρίσουμε την κουβέντα :):)
κάτσε ντέ ακόμα δεν ήλθαν οι άνθρωποι.. :):)

maya said...

μαρέσεις γιάννη που τα λες μόνς σου !!!
μα τι σκέφτηκες ότι θα πω ...?


...το γκαζόν κούλπα μου ε ?
μα για όλα πια ?!!!!

ω ναι είναι η απάντηση :)


και πια τι θέμα έχουμε με τους καλεσμένους ?!!!
μια ώρα ούτε .
αμέσως εσύ !
όπως λέει ο κούλπα .
"μην βγάλετε τις ζακέτες σας !
δεν προλαβαίνουμε!" νάλεγα ?!

koulpa said...

xaxaxa ανυπόμονοι παιδί μου.. :):)
και να πω ότι ξανά ήλθαν.. :):)

koulpa said...

xaxaxa περιμένετε να φύγω να πάω αλλού για να εμφανιστήτε;.. :):)
καλά σας.. :):)
καληνυχτούδιααααα :):)

maya said...

axaxaxa


όχι όχι !!!!
ημουν απασχολημένη με ένα γραπτό !!!
εδω είμαι !
εσύ και γω μείναμε όμως .

για να σε προλάβω κάνω και λάθη .
αχ ! με κόλλησες !!!

koulpa said...

xaxaxa προσπάθησα να απαντήσω και κόλλησε.. δε θυμαμαι ΚΑΘΟΛΟΥ τι έγραψα.. χμ.. :):)

α για του άλλους τους διαμαρτυρόμενους.. απόντες λέω.. εγώ είμαι ορθόδοξα εδώ γύρω.. :):)

χαχα ναι σε ξεμονάχιασα τελικά :):)

χαχα θα σας καταστρέψω ορθογραφικά εδώ μέσα.. αλλά είδα κάπου ένα κήμενο με εντελώς απλοποιημένη γλώσσα.. όπως ακούγεται.. όλα τα ι γιώτα όλα τα ε έψιλον όλα τα ο όμικρον.. και δε κατάφερνα έυκκολα να διαβάσω.. σκέψου εσείς.. :):)

καληνυχτούδιαααα :):)

(το σώζω μήπως ξανακολλήσει.. :):))

Talisker said...

ναι ναι ναι

αυτη αυτη αυτη
με πααρσερνει στο βορβορο!!

αυτηηηηηηηηηη

συγγνωμη για τα λουκανικοπιτακια με το ποντικοφαρμακο δε θα σχολιασει κανεις τιποτα??

πφφ
επεζησαν ολοι???


σας εχω χασει σημερα ειχα μπλεξει με μι ακωλοδουλεια που ηθελε εξελ αλλα εγω δεν εχω εξελ εδω

και το κερατο μου το τραγιοοοοοοοοο

maya said...

ρε συ τάλι !!!!
πεθαίνουν οι άγριοι ?
λίγο ποντικοφάρμακο και φαπ ?
τς τς τς

α ώστε ΕΓΩ φταίω και γι'αυ΄το ?
καλάααααααα ...


κούλπα μου
τι νούμερα σου κάνει και αγωνιάς να αποθηκεύσεις ?!!!

αυτο που έπαθες με την απλή γλώσσα είναι η εκδίκηση του μποστ, να ξέρεις !!!

koulpa said...

χαχαχα ταλι το σχολιάσαμε υποδορίως.. :):)

χαχαχα πεταλούδι μου.. ναι.. γιατί σε μένα πήγαινε χαμένος κόπος η προσπάθεια να με εντυπωσιάσει με την ανορθογραφία.. :):)

ξανακαληνυχτούδια :):)

Talisker said...

εσυ??
εσυ??

σε τιποτα δε φταις εσυ!!
η οσία αγια Πεταλουδα!!!!!!

ειπα εγω εσυ???

Κουλπα γιατι λες καληνυχτα αφου θα ξαναπεις??
χχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxaxaxa μα κάθε φορά νομίζω ότι δε θα έλθει άλλος και λέω να πω μια καληνύχτα.. :):)

maya said...

τώρα την λέω εγώ .
ο μουστάκιας έχει κόψει και την αποφώνηση . τσκ .
διάλυση ! διάλυση !


τεσπα


καληνύχτα
με όνειρα όσα μας αξίζουν ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

χαχαχα ε φέυγει νωρίς.. του τη χαλάσαμε και τόσες φερές.. :):)
χαχαχα εμένα φαίνεται δε μου αξήζουν.. μιά φορά στα 2-3 χρόνια θυμάμαι όνειρο.. αν με πάρει για πολύ λίγο ο ύπνος και ξυπνήσω.. :):)
ξαναμανακαληνυχτούδιααα :):)

Talisker said...

υπνο!

ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

koulpa said...

μεσημεριάτικα; εγώ αν δε πάει 4 δύσκολα.. ακόμα και τώρα που μπαίνει στις 6 το ξυπνητίρι.. άντε να κατέβει στις 3.. αν και δε με βλέπω να προλαβαίνω καθόλου σήμερα.. κάθε μερα θα κοιμάμαι; και πότε θα ζήσω; :):)

drunk tank said...

κοίτα που σας άφησα λίγο μόνους και το κάνατε μπάχαλο πάλι!

λοιπόν

1. πώς βγήκα σατανιστής? επειδή είπα να ντυθώ μόλκος?

2. το κάπνισμα σε τέτοιες συναυλίες θα ισχύει. ποιος θα καταγγείλει ποιον? Γιάννη μη στείλεις την αστυνομία!

3. με τα παιτονάκια θα πάμε. πώς θα φύγουμε το σκεφτήκατε? θα τα έχουν κάνει μπριτζόλες οι κονγκολέζοι όσο εμείς θα είμαστε εντός του συναυλιακού χώρου!

4. enough

Γαλάτεια said...

Μην το συζητας....νιωθω την βροχη στο πετσι μου και την υγρασια της στο κοκκαλο μου!!! :))
Καλο βραδυυυ υυυ!!!xxxx