Thursday, September 4, 2008

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Σ Ο Υ Π Ο Λ Λ Α ...


Μια μικρή σπιρτόζα με ατίθασες μπούκλες

πάνω στο κρεββάτι της γιαγιάς

στήνεται με το μωρό… την πρώτη ξαδέλφη.

Από ασπρόμαυρες φωτογραφίες, μαζί

οι ζωές μας γέμισαν χρώμα και αντίθεση.

Περπατάμε, χορεύουμε, πονάμε, προχωράμε.

Κρατάμε χέρια και μάτια ανοιχτά στο ίσως.

κι έτσι κανένα εμπόδιο δεν είναι ανυπέρβλητο.

Καμία στεναχώρια δεν λιμνάζει μόνη.

Ο θαυμασμός μου μεγαλώνει.

Για την μουσική που αφήνεις να σε μαγεύει

για τ’όνειρο που συμφιλιώνεις με την λογική

για τ’αστεία που δεν φίμωσε η ηλικία μας

για την ακεραιότητα και την φυσική σου σοφία

που σε κάνουν υπέροχη μάνα.

Για την δύναμη που σου χαμογελάει στα δύσκολα

και την ευαισθησία που σε απογειώνει.

Για τα αμέτρητα (πια) που μας ενώνουν σαράντα χρόνια

και την περηφάνια μου να σ’έχω οικογένεια.

Σ’αγαπώ πολύ.

CΧΧΧΧΧΧΧ μου, χρόνια πολλά και γελαστά!

Π Ο Λ Υ Χ Ρ Ω Μ Η !

*ακούγεται το «innocence» των cirque du soleil και καπάκι άλλο ένα που δεν θέλει συστάσεις! Αφιερωμένο με πολύ αγάπη.

14 comments:

Negma said...

Χρόνια της πολλά!!!!!!!!!!!

Να την χαίρεσαι!!!!!!!!!!!

Νά 'στε πάντα έτσι δεμένες κι αγαπημένες, στα όμορφα και στα λιγότερο όμορφα... Πως αλλιώς;;;

Φιλιά πολλά και στις δυο σας!!!!!!

Anonymous said...

Ω Θεέ μου ! Τι χαρά ήταν αυτή που με περίμενε όταν αποφάσισα να βολτάρω στη γειτονιά σου ! Τόσα πολλά δώρα για μένα ! Δεν είμαι καλή στα λόγια, άσε που κλαίω ασταμάτητα.
CXXXXXXX ΜΟΥΟΥΟΥ !
Ευχαριστώ που υπάρχεις από πάντα στη ζωή μου και της βάζεις καθημερινά όλα αυτά τα χρώματα.

Υ.Γ. Θα σου τηλεφωνήσω όταν πάψω να σνιφ σνιφ !

Anonymous said...

Α! και που είσαι! τα σαράντα χρόνια θα τα κάνουμε ογδόντα και τότε που θά είμαστε ελεύθερες και πιό ωραίες μόνο θα χορεύουμε και θα τραγουδάμε (γελάω και που το σκέφτομαι!) . ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !!
Μην ξεχάσεις ποτέ ΠΟΣΟ Σ'ΑΓΑΠΩ !

maya said...

@εστρέλλα μου
και σε σκεφτόμουν
γιατί η άλλη επιλογή τραγουδιού
ήταν τα γαλλικά τα παλιά καψούρικα
που σ'αυτά πρέπει να κάνουμε καφέ με την ξαδέλφη μου
και να τα βάζουμε στην διαπασών
και να γίνει ΤΟ γέλιο!

και είναι αυτό το μαζί στα άσχημα
που κάνει το γέλιο πιο δυνατό
μέχρι που πονάει η κοιλιά!

φιλιά φιλιά πολλά!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

C****** μουυυυυυυυυ!
και πώς κρατήθηκα το πρωίιιιιιι!
να ελπίζω να σου είναι έτσι ακριβώς έκπληξη!

σκατοξαδέλφι με κάνεις να συγκινούμαι και γω!
άντε!
διάβασα 3 φορές αυτά που γράφεις!

καλά, και μετά αυτό που λες για τα 80!
αχαχαχα

λες να μπορούμε ακόμα να κάνουμε το besame mucho?
αχαχαχαχα
δηλαδή να ντρέπονται ΚΑΙ τα εγγόνια μας
ενώ θα λυνόμαστε στα γέλια?!!!!

νάσαι πάντα πιο ευτυχισμένη απ'ότι εύχεσαι.
σου αξίζει πολλή χαρά και αγάπη.
και είμαι σίγουρη πια ότι μεγαλώνουμε
και ομορφαίνουμε!!!!!!

χρονια πολλα ΕΊΠΑ?!!!!!!!!!

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α Α Α Α Α Α !!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Αλεξάνδρα said...

Αχ κορίτσια αχ!

Μου άνοιξε μια πόρτα το διαδίκτυο που με οδήγησε σε μια από πάντα φίλη. Ετσι σε νιώθω και το ξέρεις maya μου ε; κι ύστερα γνώρισα την ξαδέρφη. Αχώριστες να είστε πάντα! Αχώριστες κυκλοφορείτε στην καρδιά μου.

Τώρα τα χρόνια τι τα λες βρε maya; μαζεύτηκαν κάμποσα ε;

Τι όμορφο το όσο να γίνεται πάντα!!!

Εντάξει εγω δεν είμαι του χορού και του τραγουδιού μα πάντα μπορώ να σας θαυμάζω με τα τόσα που σας ενώνουν και με τα τόσα ακόμα που είναι μπροστά.

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Κ Α Λ Α ! ! !

ΧΡΌΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ. ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.

Πολλές αγκαλιές και άλλα τόσα φιλιά

Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να τα βλέπεις να μεγαλώνουν γεμάτα αγάπη. Κι ας λένε τα εγγόνια σας πόσο τρελές γιαγιάδες είστε.

Να είστε και να χαίρεστε!!!

Aντώνης said...

Χρόνια πολύχρωμα!!!!! Και χαμόγελα δυνατά!

maya said...

@αλεξάνδρα μου
μετά το πρώτο σοκ των χρόνων
(γίνεται αυτό κάπου εδώ στα -άντα)
συμβαίνει και το άλλο ωραίο:
θέλεις να προσθέτεις!
γιατί σημαίνει ιστορία
κοινά
σχέσεις που αντέχουν.

αυταπόδεικτα!

όσο για τον χορό...
καλά, να σ'έχουμε καμιά μέρα ζορλή παρέα
και θα δεις.
νομίζεις ότι εγώ χορεύω?

μ'αρέσει που τελικά τσάκωσα κι εγώ τις ευχές μου!
:)))))

καλημέρα!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@αντώνη μου
νάσαι καλά και συ πάντα πολύχρωμος!
να τα ωραία που μας αρματώνουν για τ'άλλα!
τόπιασες!

χχχχχχχχχχχχχχχ

diastimata said...

Χρόνια καλά!!!!

maya said...

@διαστήματα μου γλυκέ!
νάσαι καλά.
πάντα έχουμε ΚΑΙ χαρούμενες στιγμές.
για να'αντέχουμε τα άλλα!!! ε?
σου άρεσε το instrumental?


σε φιλώ πολύ!
χχχχχχχχχχχχ

Sigmataf said...

ουπς!!!!!!!!!!!


χε~


Αργησα........



Εμεινε τιποτα απο το γλεντι?


ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

Despoina Chatzipavlidou said...

maya δεν σου έχω ξαναγράψει...

είναι πολύ όμορφη αυτή η τελευταία φωτογραφία

είναι αυτό που θα ήθελα για τα παιδιά μου (αυτά που θα έρθουν, όταν...) και ήθελα μόνο να στο γράψω :)

maya said...

@desapoin3ison4
φτου σκουληκομηρμυγκότρυπα!
πώς το γράφεις παιδί μου αυτό κάθε φορα?!!!!!!!!!

ουφ...

καλώς ήρθες (δεν το ξαναγράφω!)
γνωριζόμαστε απο την τάλισκερ
κι ας μην γράφουμε.
σ'ευχαριστώ για την βόλτα.

αυτή η φωτογραφία είναι απίστευτη.
έχεις απόλυτο δίκιο.
και γω κόλλησα όταν την βρήκα!

(εγώ βέβαια το γράφω για μένα και την ξδέλφη μου.
τα δικά μου τερατάκια τέτοια αγκαλιά δεν έχουν κάνει ακόμα!)

αλλά είναι πολύ ωραία ευχή!!!

νάσαι καλά
ευχαριστώ που μου έγραψες!
:)))))

με πρόλαβες.
θα ερχόμουν να δω το παιχνίδι που σε κάλεσε η τάλι.
:)