Thursday, August 5, 2010

Τα μονάκριβα μικρά υπέροχα...



Μέστωσε το καλοκαίρι… αύγουστος πια…
Βγήκα για δουλειές από τις 7:30 σήμερα ξενυχτισμένη ωραία. Λατρεύω την ησυχία νωρίς το πρωί. Άφησα το αυτοκίνητο και περπάτησα. Να ρουφήξω την σπάνια δροσιά. Μύριζα την ζεστή γη που ποτίζουν με τα λάστιχα… την χαρούμενη μυρωδιά από φρεσκοκουρεμένο γρασίδι σε μια πλατεία… έβλεπα μέσα από τα κλαδιά των δέντρων, τις αχτίδες του ήλιου πριν δυναμώσουν για τα καλά… ένοιωσα όλη μου την ενέργεια στην νωχέλεια του πρωινού…
Σε αναμονή των κυκλάδων, ονειρεύομαι το πρώτο μακροβούτι στα χρώματα… την αλμύρα στο πρόσωπο αργά το απόγευμα… την παγωμένη μπύρα στην άμμο… την καυτή ωριμότητα… τα αμέτρητα παγάκια στο ποτήρι της αδιαφορίας καθώς κλείνουν κεφάλαια σωρηδόν.
Τι καλά που μεγαλώνουμε! Μπορώ να καμαρώνω, ε ?


*ακούγεται το "not afraid" του eminem

15 comments:

ANAZHTHΣH said...

Οι Κυκλάδες προσφέρουν απλόχερα τη μοναδική τους ενέργεια, φτάνει να είμαστε έτοιμοι να την εισπράξουμε-είμαστε! Κι είναι τόσο απολαυστική εδώ η δροσιά του πρωινού και της νύχτας...
Καλές διακοπές!

maya said...

@αναζήτηση
ναι! Ε Ι Μ Α Σ Τ Ε !!!
και είναι τόσο μεστή η ομορφιά των κυκλάδων
που μια τζούρα φτάνει για πολλές ασχήμιες .

με πολλή χαρά θα σαλπάρω προς τα κει ...

καλώς όρισες !
:))))

koulpa said...

αααα πέρασα ήδη 9 υπέροχες μέρες στις κυκλάδες φέτος.. (κυκλαδες 2010).. 197 μίλια αγώνα.. και 2 καταπληκτικές μέρες στην αμοργώ και μια στη σίφνο.. αλλά μπορούσα κάληστα να μετακομίσω εκεί αν έβρησκα δουλειά.. :):)
μια χαρά μεγαλώνετε.. μπορήτε να είστε όσο υπερίφανες θέλετε.. κι εμείς να σας καμαρώνουμε.. :):)
καλησπερούδιααααα καλές βουτιές :):)
(οι σποράδες ακηρώθηκαν.. δεν έσπασα το ρεκόρ 30ετίας.. αλλά όλο και κάποιος αργοσαρωνικός θα παίξει μετά το 15αυγουστο.. ):):)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ναι, να καμαρώνεις... και εύχομαι από καρδιάς να απολαύσεις τις Κυκλάδες που σε περιμένουν

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Talisker said...

εχεις τρελλαθει χρυσοφουρφουλο μου εντελως ετσι??
-λογω εποχης ναι??

-ακου τι καλα που μεγαλωνουμε

@@@@@@@@@@@@@

(θα επανελθω)

maya said...

@κούλπα μου
στο εύχομαι για τον σαρωνικό
αλλά ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΤΕ!
μπορέι να σκάσει καμιά τρελλή ευκαιρία .
έσω έτοιμος για ανατροπές .
τι ?
μόνο δυσάρεστες θα έχουμε ?????????

θα τις κάνω τις βουτιές
και τις απλωτές
και τις αραχτές ...

οδευουμε στην τελετή λήξης του καλοκαιριού .
θα γίνει με στυλ ! (παρ'όλα!)
:)))


καλό μας βράδυ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@γλαρένια ???????
καλώς την !
μου άρεσε αυτό που είπες, ότι με περιμένουν οι κυκλάδες ...

πέρσυ δυστυχώς δεν πέρασα ούτε ξόφαλτσα
και μου έλειψε .
πάω με πολλή λαχτάρα στα γνώριμα ατίθασα νερά ...

καλές διακοπές και σε σένα mother goose !
και καμαρωτά, εννοείται !
χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@Βασιλική σαπουνοφουσκίτσα μου
τώρα το εννοείς ?
θες να κάνουμε σοβαρή κουβέντα εδώ ?
για την έννοια αυτού που λεω ?
που μεγαλώνουμε ???


πού είσαι ??????????

φιλιά πολλά
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Τσα!

Μικρό διάλειμμα από ένα ΤΕΡΑΑΑΣΤΙΟ διάλειμμα...

Συμφωνούμε ξεσυμφωνούμε (και όχι "διαφωνούμε"), ΑΥΤΟ θα λέμε, μέχρι να το πιστέψουμε. Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, αφού. Θα μεγαλώνουμε, θέμε δε θέμε.

Έλα, πάμε όλοι μαζί:

ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ!!!!!!!!

Μαγιουλίτα, ακούμε και κανά ηχητικό μνμ στο κινητό, που και που, ναι?

Τάλι, άμα μας δίνουν το νούμερο κάποιου, το χρησιμοποιούμε κιόλας, ναι?

Αγαπητή οικοδέσποινα, εύχομαι να περάσετε τέλεια στις εξωτικές "Los Kyklades"!!!!!!!!!!!

(Πάω βόλτα και στ' άλλα που έχω χάσει, μια που μπήκα σήμερα σε λαπιτόπι...)

(Ελπίζω κάπου να τρακαριστούμε, με κάποια σας, αν είμαι τυχερή...)

maya said...

!@$%^@! ΜΌΛΙς ΈΧΑΣΑ ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΜΟΥ ολοοοο!!!!
!@$%^!~!@$%@!~

ΓΡΜΦ.
πάμε πάλι. λίγο.

@εστρέλλα μου.
σου απάντησα αρκετά στο άλλο μου για το 'μεγάλωμα' μας
αλλά θα πω κάτι ακόμα εδώ.

πέρα απο το 'θέμε δε θέμε'
υπάρχει και η άλλη πλευρά
η άκρως θετική του χρόνου που περνάει .

που φέρνει μαζί του πολύτιμα βραβεία
την μετάφραση των εμπειριών
(με τον ανάλογο κόπο πάντα!)
και πετάει απο πάνω μας τις βαριές νεανικές αγωνίες ...
και πολλά άλλα που θα τα πούμε με ποτά .
πολλά είπα για δω :)

όσο για μήνυμα ? ... δεν έχω φωνητικά και τηλεφωνητή .
τόχω απενεργοποιήσει αυτο το κομμάτι χρόνια απο το κινητό μου !
και όπως ξέρεις
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !
:)

παίρνω την ευχή σου για τις εξωτικές κυκλάδες !!!!
πάω για χάσιμο ...
:))))


πολλά πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχ


υγ.όλο υποσχέσεις είσαι !
ούτε πέρασες απο το τρίο στρίντζες !
τσκ !
μόνη με αφήσατε ξαναλέω !!!

Negma said...

Καλέ πήγα! Την ίδια μέρα! Έκανα update!

Τσκ-τσκ... Εσύ δεν με παρακολουθείς!

Tali said...

Δεν το πιστευω τι ακουμε εδω μεσα!!!
ηρθα!!
οριστε ηρθα λεμε!!!
και που εισαι ??
εγω ειμαι ..
τι μετα το τελευταιο μποτοξ δεν με αναγνωριζεις??

δε θελω παιδι μου να σου πουλησω ημερολογιο της ταξης μου ..η Ταλι ειμαι και μικραινωωωωωω

πφφφφφφφφφφφ

Dee Dee said...

Ολες μαζι και παλι :)
Ειμαι σιγουρη οτι δεν θα ειναι για πολυ. Σαν τα αερικα κυκλοφορειτε ολο το καλοκαιρι οι 3 σας :)

Τι καλα που μεγαλωνουμε βεβαιαως βεβαιως! (εδω Χατζηαντωνιου!)

Εξαρταται σε πιο συννεφο καθεσαι και κοιτας τη γη :):):)


Γινεται να μεινω εδω στην δεκαετια των 30 που την εχω ερωτευτει;;; Βεβαια το καλο με μενα ειναι, οτι ερωτευομαι καθε δεκαετια που ζω.Και στα 20 τα ιδια ελεγα. Ισως σε λιγα χρονια σας πω το ιδιο για τα σαραντα.

Αλλη γλυκα η καθε ηλικια και επειδη ειμαι καλομαθημενη τις θελω να τις ζησω ολες. Οχι μονο τους μικρους αριθμους, λες και μενω μεταξεταστεα στην ιδια ταξη ξανα και ξανα :)

Φιλακιαααααααααααααα

maya said...

@νεανίσκησκερ
is that YOU ??????????????????
τι να πω ...
αυτο το καλοκαίρι ΟΛΑ τα ανατρέπει φαίνεται !!!!!

τρία χρόνια μετά στην ίδια βεράντα
και ΕΣΥ μικρότερη ?????
ΘΑΥΜΑ! ΘΑΥΜΑ !

το άσμα θέλει δυνατά !
τι εννοείς τι ακούμε ?
τζιτζίκια, θάλασσα, και τ'αγόρι μου !
πάμε παραλία ...?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
έχεις πιάσει το νόημα .
δεν έχω να πω κάτι άλλο .
το μόνο έγκλημα είναι να αφήνεις να σε προσπερνάει η ζωή .
ΜΑΚΑΡΙ να λες καλύτερη δεκαετία την κάθε μία που διανύεις .
τίποτ'άλλο .

και τώρα,
σαν αερικό σας φιλώ
φρρρρρρουτ...
~~~^^^~~^^^^~^^^~^~^^^~~~^^~^^^

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ