Friday, July 2, 2010

Καλό ραδιόφωνο, Καλή επιτυχία !!!!


Απ’ τις  φολκ μπαλάντες της Ιρλανδίας, στα σκοτεινά, πεισμωμένα ριφ της Νορβηγίας, απ’ τις φλεγόμενες κιθάρες του Ντητρόιτ και του Σαν Φρανσίσκο στα μοναχικά και περιπλανώμενα desert της Αριζόνα, απ’ τα βιομηχανικά, μακρόσυρτα του Μπρίστολ στους αστικούς μύθους του Μάντσεστερ, απ’ την βαθυστόχαστη ποίηση της ανατολικής ακτής στα λασπωμένα blues της Νέας Ορλεάνης... 
...με  μόνο όχημα μια ιπτάμενη νότα και οδηγό τον Πάνο Θεοδωρόπουλο...
Flying on a note, κάθε Πέμπτη 18:00 με 20:00, στον tripradio.gr

*Ο ολόδικος μας Δούκας ντε Σουντ Ρίβερο, όπως πάντα στο tripradio.gr αλλά με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ εκπομπή!!! ΠΟΛΛΗ επιτυχία με ΚΕΦΙ πάντα Πάνο !!!!Εχτές η πρώτη εκπομπή ... υπέροχες μουσικές με πολλή αγάπη για την κάθε νότα .
**ακούγεται ο πάνος θεοδωρόπουλος στο "έτσι ήταν πάντα"

8 comments:

South Of The River said...

Τι θα γίνει πια Αρχόντισσα της Πεταλούδας; Μέχρι τον λαιμό με έχετε υποχρεώσει! Εγώ καλή παρέα μπορώ να προσφέρω, χωρίς να είμαι καθόλου βέβαιος ότι το κάνω καλά...

Όσο πιο πολύ το ψάχνω, τόσο ανακαλύπτω πόσα λίγα ξέρω...

Σας ευχαριστώ πολύ!

Φιλιά!

maya said...

αγαπητέ μου !
αυτή η ανησυχία σας είναι που σας κάνει τόσο δυνατο !
γι'αυτό λέω,
ΠΑΝΟ ΔΑΓΚΩΤΟ !
:)))))


καμία υποχρέωση .
αν δεν γούσταρα, δεν υπήρχε περίπτωση καμιά !

πήρες το μήνυμα μου στην εκπομπή εχτές ?
αναρωτιέμαι αν φτάνουν μέσω live24??


πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

-ζουλιαρααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ιι μισο
(Μαμυ σημειωσε να συνεχιστει η σκηνη)

ΠΑΝΟ ΕΙΣΑΙ ΦΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΞΚΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ

ΓΙΑΤΙ
ΓΙΑΤΙ
ΓΙΑΤΙ
ΓΙΑΤΙ
ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???????????????????????????????????

ΟΚ !
με εστειλες τωρα!!

να μιλαει για νεραιδες του δασους που ηταν παντα εκει για τα καλα παιδια

για μενα μιλαει ειμαι σιγουρηηη

τι στιχοι τι μουσικη τι φωνη!!!

Πανο σε παντρευομαι!!

κατι ψιλα διαδικαστικα εχω αλλα θα τα κανει η Μαμυ!!!!!!!

ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ ΠΑΙΔΙΑ!!

Talisker said...

Ω ΤΣΙΖΟΥςςςςςςςςςς

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!

maya said...

ιιιιιιιιιι !!!!

ΕΓΩ ζουλιάρα ?????????
που μόλις τον έβαλα στις στρίντζες
πήγες και το καπάκωσες άτιμη πανΑΝΕΜΕΛΟΤΑΤΗ ?!!!!!

πες μου κάτι.
έχεις σκάσει που το σκέφτηκα να βάλω μουσική του πάνου ?
μμμ ?
πολύ ????????

τέεεεεεεεεεεεελεια !!!!!
αχαχαχα


καλημέρααααααααααα
νοιώθω υπέροχα !!!! μα υπέροχα !
αχαχαχαχαχαχα


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

Πάνο μου καλή αρχή(την έχασα!) και καλή επιτυχία (τη θεωρώ δεδομένη)!!!

ευτυχώς δε που υπάρχει και το ιντερνετικό ραδιόφωνο και ξαναρχίζω να ακούω ραδιόφωνο.
άντε, να μας ταξιδεύεις υπέροχα και να συνεχίσεις να μας γνωρίζεις καινούριες μουσικές και τόπους!

τα φιλιά μου στην εκλεκτή ομήγυρη!!!

drunk tank said...

aaaaaaaa

η μαγια μας είναι η μόνη που δε φταίει που έχασα την πρώτη εκπομπή!
με ενημέρωσε εγκαίρως αλλά εγώ...
ασ'τα να πάνε!!!!

thanx maya μου!!!!!!!!!!

maya said...

@κωνσταντίνε μου
:)))))))
όχι να τ'ακούν μερικές-μερικές !
τσκ!!!!

και γω δυσκολεύομαι πια να ευχαριστηθώ ραδιόφωνο
αλλά τέτοια διαμάντια ευτυχώς υπάρχουν ακόμη λόγω ιντερνετ .
μας πήξανε στα playlist οι άλλοι...


καλημέραβδομάδα κι απο μένα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ