Friday, November 7, 2008

Blogοπαίχνιδο - dissecting the self...


Οκ. Μεγάλος ντόρος για την σκιά. Του ήλιου, του γιούνγκ, του καλού/κακού, του εαυτού μας. Παθαίνω overload άμα κάτι παρα-αναλύεται. Θέλω να το πιάσω να γίνει πάλι ένα. Αλλά έχω πρόσκληση από τον κρύο (ευχαριστώ)αι την αλεξάνδρα, οπότε θα ‘παίξω’… αν και, η προηγούμενη αγανάκτηση μου, γι'αυτά έλεγε... και βέβαια, παλαιότερα εδώ... άσε, μην το ψάξω. το παίζω το παιχνίδι πολύ.

Πάει καιρός που έχω συμφιλιωθεί μ’αυτό που είμαι. Με τις αρνητικές έως και κακές μου σκέψεις και επιθυμίες, με τα θέλω μου τα υπερβατικά, με την αδυναμία μου να είμαι όσο καλή θα ήθελα και όσο κακή θα χρειαζόταν, με τα τραγικά μου ελαττώματα, την ανάγκη μου για επιβεβαίωση, όλα αυτά που συνθέτουν την φιλοσοφία μου… Αυτά λέμε? Ή την άλλη σκιά την δημιουργική? Αυτή πάλι την έχω βασίλισσα να με ορίζει. Με κάνει ό,τι θέλει γιατί ξέρει καλύτερα. Την ακολουθώ για να βρω το μυστικό. Δεν υπάρχει άλλη οδός. Ή μήπως λέμε την άλλη την εγωκεντρική? Κι αυτήν την δέχομαι απολύτως. Με αγαπάω, ναι και δεν έχω αλαζονεία μέσα μου. απλά μαθηματικά. Ή εννοεί κανείς σε θρησκευτικό επίπεδο…? Η μάχη του καλού/κακού, θεού/διαβόλου, παράδεισου/κόλασης? Σόρι, εκεί μένω παντελώς αμέτοχη. Δεν με αφορά καθόλου.

Τέλος πάντων, μακρηγορώ για να δείξω ότι για μένα, όλο αυτό, ο συνωστισμός σκιών κι εαυτών, μου γίνεται υπερβολικός. Δεν είμαστε πολλοί, ούτε διχασμένοι. Ο καθένας μας είναι ένα άτομο με πολλές πτυχές κι επίπεδα. Δεν είναι τόσο μπερδεμένο το θέμα. Άσε που είναι λίγο σαν να αποποιούμαι μέρος μου αν δεν συμφωνεί με το ‘σωστό’ των άλλων: «δεν ήμουν εγώ! Η σκιά μου φταίει!» έλα τώρα!Έχουμε απ’όλα: Θέλω και δεν θέλω. Πρέπει και δεν σφάξανε. αγάπη και αδιαφορία. Καλοσύνη και απαξίωση. Δημιουργικότητα και κακοτεχνίες. Θετικές σκέψεις μέχρι κατάρες. Και είμαστε απ’όλα. Εγώ, τα δέχομαι. Όλα μου. όσο επίπονο κι αν είναι. Και είναι. Συχνά. Αλλά κι άλλες φορές είναι απλά υπέροχα. Ε, δεν είναι κάβλα?

*ακούγεται το "who am I" του lou reed.

50 comments:

faraona said...

Μαγια μου
μα
εχω διαβασει πολλες φορες εδω μεσα
αυτο
την παλη που λες
και
την αποδοχη...ακομη και της παλης.
Τα
περισσοτερα απο τα δικα σου κειμενα
εχουν αυτο το ανταμωμα με τον βαθυτερο
εαυτο χωρις μαυρη κορδελα στα ματια
μα με ολο το φως της υπαρξης σου
να
περιοδευει χρωματιστα στα σκαλια
του
δικου σου ουρανιου τοξου.









φιλι

kryos said...

Καλησπέρα maya μου !!!

Σ ευχαριστώ που έπαιξες....όχι δεν είμαστε διχασμένες προσωπικότητες...και μας αρέσει αυτό που είμαστε...απλώς μας αρέσει να ρίχνουμε και καμμιά ματιά μέσα ...για να δούμε αν τα έξω που συναντάμε στο διάβα μας συμβαδίζουν με το μέσα ...που φως ή σκιά είναι πολύτιμο γιατί όλο αυτό είμαστε εμείς.
Σε παρακολουθώ και ξέρω τι όμορφος άνθρωπος είσαι ... και η σκιά σου όταν εκδηλώνετε είναι τόσο δημιουργική....και ποτέ δεν κάνει αισθητή την παρουσία της άδικα ...θυμώνει και τσατίζεται και τα "ρίχνει" γιατί αλλιώς πως θα αντέχαμε ?

Σ ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκριση !!!

Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα !!!
Φιλιά

Talisker said...

e aei sixtir

δεν ειχα καν διαβασει τι εγραψες
μολις μπηκα
και σου ειπα πανω κατω
τα ιδια στην απαντηση μου στο σχολιο σου

δεν τη μπορω τοση συμπνοια


ποτε ανηρτησες? τωρα θα παω να δω
μ εκλεψες η σε εκλεψα?
λολ
θα δω την ωρα κακομοιρα μου!
πφφφφφφφφφφ

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

τεσπα συμφωνω με ολα
αν και πιστευω και στον κακο εαυτο και στη μαχη με το κακο
και εχω πει απιστευτα κακα πραγματα
με απιστευτη ευχαριστηση εκεινη τη στιγμη αλλα επειδη δεν ειμαι κακια
-ελα , ελα να δεις
εχει ακομα σημαδια απο τις κουτουλιες στον τοιχο


αυτα λατρευτη μου κακουργα
σε αποχαιρετω!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μου
να, πολύ μαρέσει!
όταν κάποιος περιγράφει με καλή διάθεση τον άλλον
τον αναγάγει σε ...'ήρωα' κατά κάποιον τρόπο.
μες απο τα δικά σου λόγια
αχ πολύ ωραία ακούγομαι!!!!
αχαχα

δεν γελάω με κακή πρόθεση.
μάλλον απο κόμπλα.

άκου.
αυτό κάνω. ναι.
σε αυτήν την φάση είμαι.
η μάλλον πάντα αυτό κάνω.
με κάνω κομμάτια για να με έχω ολόκληρη.
αλλά την διαδικασία της γύμνιας
και την φιλοσοφία μου
την έχω κατοχυρωμένη απο πρίν.
τώρα μόνο ακολουθώ τις οδηγίες μου.

γι'αυτο κάπου με κούρασε κι όλη η κουβέντα με τις σκιές.

με καταλαβαίνεις
ή ακούγομαι απλά αντιπαθής?

σ'ευχαριστώ. πολύ.
:)
πολύ.

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κρύε μου
εγώ ευχαριστώ που με περιέλαβες.
και λες πολλά καλά για μένα.
τι να πω?
πάλι ευχαριστώ που με βλέπεις έτσι.

ακριβώς γι'αυτά τα πιο πρμένα μου
δεν είμαι για ευρεία κατανάλωση
αλλά το τίμημα των πολλών
δεν έχω να το πληρώσω.

λίγοι και εκλεκτοί.

και να προσπαθώ να σταθώ στο ύψος τους.

καλησπέρα κι απο δω
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@τάλι μάους
άκου τώρα!
το είδα και γω σε σένα!
και για την άλεξ, τ ίδια λέμε.
και για τις σκιές
και αρχίζω και γω να τρομάζω!!!!

επίσης έχουμε καιρό να κάνουμε σκηνή
και όλη αυτή η γλυκειά φιλία
μουχει χτυπήσει το στομάχι.

πρέπει να συνέλθουμε.

όσο για τα καλά πράγματα...
εγώ ΚΑΙ τάχω πει (και θα ξαναπΩ)
ΚΑΙ τα εννοώ κιόλας.
έχω και αυτό το κακό να μην μετανιώνω?
ξέρεις, δεν είμαι αυτό το ¨τόπα στα νεύρα μου".
για να σκεφτώ και πω κάτι
το εννοώ...

ακομα χειρότερα...


αχαχαχα


και τέρμα με την ανάλυση.
εξουθενώθηκα.
τι χρώματα θα φορεθούν φέτος?
να ισιώσω το μαλλί?
θα μου γράψεις στο λεύκωμα μου?
ΘΑΡΘΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?!!!!!!!!


καρασμάτς
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

τι χρωματα?
βαθυ μαυρο
με αποχρωσεις γκρενά.......

ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ!

Ηλιαχτίς said...

Σαν έρχεσαι σε αυτόν τον κόσμο,
μαζί με τη σκιά σου,
δεν είσαι παρα ένας λευκός καμβάς.

Μετά αρχίζεις με τα πινέλα σου
και τραβάς γραμμές,
παίζεις με τα χρώματα και τις αποχρώσεις.
Δημιουργείς.
Εσένα.

Και συμφιλιώνεσαι, μισείς, υποχωρείς, αγαπάς..!
Τραβάς γραμμές δηλαδή. Όσο ζεις.

Γραμμές.
Σαν κι αυτές που ο χρόνος
αφήνει πάνω μας.
Χαράδρες,
μικρές χαράδρες ωριμότητας.




-ΑκριΒΗ Ηλιαχτίδα.
Ναι;


Σκώρε.


Φιλί στα μούτρα σου *

Talisker said...

axaxax

μη μου το μαλακωνεις
μη μου το μαλακωνεις
κοτοπουλο ειπαμε
αλλωστε

εχει κι αυτο φτερααααααα

Ηλιαχτίς said...

Ύπουλο κοτόπουλο λοιπόν.
Ομόφωνα.


Ναι Μάγια.



Για σένα λέμε.

maya said...

κοκοκοκοκοκοκοκοκοκοκοκοκοκοκοκο.



κο.

maya said...

άκου σκώρε ρε πούστη μου!!!!
όλα θα τ'ακούσω εδώ μέσα!

τσκ!

θα κρατήσω το επίπεδο
σε υτό το κοτέτσι όμως!
δεν θα με κάνεις εσύ σαν εσένα!
ΕΣΕΝΑ λέω! ηλιακρίδα!

λοιπόν.

μου άρεσε πολύ αυτο που είπες με τις γραμμές.
πάνω μας ρωγμές...
και άλλες γραμμές που τις πατάμε
για να προχωράμε.

ό,τι σμιλεύει ο χρόνος
μας ομορφαίνει.
είναι άλλου τύπου οι άλλοι που ασχημαίνουν ωριμάζοντας.
δεν μας αφορούν.

ένα φιλί σοβαρό
χ


ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΣΑΔΑ ΟΛΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ!
θα μείνεις σπίτι σήμερα.
τι-μω-ρία!
και σταμάτας να πηδάς πάνω-κάτω
με ζάλισες!
ακρίδα!

maya said...

@τάλι μαους

τι είπες?





ΔΕΝ θα έρθεις?


























πάλι τα ίδια?



θα σου δώσω άλλη μία ευκαιρία
πριν σταματήσω να σου μιλάω.



το λέω λοιπόν κι εδώ
να το ξέρουν όλοι.
τόχω πει:


ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ
-ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΕΊΧΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΏ ΠΟΥ ΈΓΙΝΑ 40 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΑΡΙΣΑ-

ΔΕΝ

ΘΑ

ΣΟΥ

ΜΙΛΑΩ.








ντάαααξ'?!!!!!!!!!!!!!


το γκρενά το βαριέμαι.

Ηλιαχτίς said...

Σβιν!

Σβιν!

Σβιν!

Χοροπηδώ!

-και σου πετώ ΝΑΦΘΑΛΙΝΗ.


Σε φιλώ μικρέ μου έξαλλε σκώρε *

-όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα..


Φτιάξε τούρτα τώρα.
Τούρτα!


Ακρίβη Ηλιακρίς.

maya said...

@Ακρίβη Ηλιακρίς
(τέεεεεεεεελειο!!!)
συγνώμη δεσποινίς σβιν σβιν
τι κάνεις παιδί μου σπίτι στις 10 το βράδυ της παρασκευής?!
εγώ νταξ, την γλύτωσα σαν τον διμαντή.
αλλά εσύ?
προ-νήπιο και μέσα?

την έφτιαξα την τούρτα, την έκανα γκαζόν απο πάνω
έβαλα και ποδοσφαιριστές
κι αύριο θα φτιάξω το γήπεδο...

μιλάμε πολύ ωραία θα γίνει!!!!
να βάλω λες φωτό αν πετύχει?!
χεχεχε

φιλί ηλιακρίς μου
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

διΑμαντή το φίδι ντε!

kryos said...

Καλημέρα σας !!!

Θα ήθελα να παρακαλέσω τους αναγνώστες αυτής της ανάρτησης που θα θελήσουν να σχολιάσουν να αποφύγουν οποιαδήποτε λέξη θυμίζει η παραπέμπει σε μαύρο :
(σκοτάδι,έρεβος,σκιά,ίσκιος,μισοσκόταδο,Άδης,κέρβερος,
κόσμος (κάτω) κ.α)....επίσης να προσέχει τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί και τις ερωτήσεις που θα κάνει ώστε και η οικοδέσποινα να μην αναγκαστεί να τις χρησιμοποιήσει....βλέπετε η κυρά αυτού του σπιτιού είναι πολύχρωμη και αλλεργική σε κάθε είδους μαυρίλα....η ακατονόμαστη δε πλέον σ... της είναι ικανή να μας χαλάσει το παιχνίδι. :)))

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και καλό Σαββατοκύριακο....πολύχρωμο !!!

Ηλιαχτίς said...

Δεν ξύπνησες ακόμα; Εσύ;

Τα προ-νήπια Παρασκευή & Σάββατο
βγαίνουν Μετά τις 10.

Αλήθεια πάλι τούρτα έφτιαχνες;
Πάλι;
Π Α Λ Ι ;

Θα ρωτάνε το παιδάκι σου για σένα
κι εκείνο θα λέει με αγάπη περισσή:

-Εμένα η μαμά μου φτιάχνει τούρτες.Πολλές τούρτες.
Χωρίς γλάσσο ή σαντιγύ στο πρόσωπο δε την αναγνωρίζω.
Ξέρει τα γενέθλια όλων στη γειτονιά και τους παίρνει παραμάζωμα.
Όταν πρωτομετακομίσαμε και δεν ήξερε κανενός τα γενέθλια, θυμάμαι εκείνο το μήνα εγώ είχα 13 φορές γενέθλια.
Και ο μπαμπάς 7.
Κι ο μπαμπάς την αγαπάει τη μαμά μου. Χτες που την είδε να φτιάχνει πάλι τούρτα της είπε πως θα της πάρει μια άσπρη ρόμπα με μακριά μανίκια που δένουν πίσω.
Ρώτησα τη δασκάλα τι είναι αυτό και μου είπε τέτοιο φοράνε κάποιοι τρόφιμοι σε κάτι φρενοκομεία.
Ε κι η μαμά αφού με τρόφιμα ασχολείται, έίναι τρόφιμος.



Παω να συνέλθω με καφέ.
Άσε το γλάσσο κάτω.


Άιντε καλημέρες. *

maya said...

@έλα ρε συ κρύε μου|!!!!!
δεν είναι έτσι!!
τις αναφορές στο θρησκευτικό μαύρο, ναι, δεν τις ανέχομαι καλά.

αλλά το μαύρο?
το μαύρο έχει όλα τα χρώματα μέσα του!!!!
πρέπει να αγανακτήσω κανένα απο τα πραγματικά μαύρα μου
να δεις εσύ!
αυτά δεν τα βάζω εδώ.
γράφω πολύ περισσότερο.

το καλό έχω να πω είναι
ότι στην ζωγραφική έχω πολύ χρώμα.


έλα. πες "μαύρο" και θα δεις
ούτε που θα κουνήσω.
πες!

:))))))))))))))

καλημέρα
είσαι πολύ γλυκός.
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ακριβή ηλιακρίς μου
σιγά μην δεν ξύπνησα!
αλλά

έπρεπε να τελειώσω την διακόσμηση της ΤΟΥΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!!!
αχαχαχαχα


τέλεια: η τρόφιμος!!!!!!
με τα γλάσα για κραγιον στο κούτελο!!!
αχαχαχαχα


είσαι απίστευτη σε ρέντα!!!!
αχαχαχαχαχα...13 γενέθλια η κόρη...
ααχαχα


οκ.


θα συνέλθω...

πώς λύνεται αυτο το μαραφέτι στα μανίκια?
απο πίσω?
για βόηθα λίγο...


όσο για την έξοδο
την ώρα που το έγραφα
λέω μαλάκα, γέρασες.
10 το βράδυ σου τόγραψα.
εμ βέβαια δεν είχες βγει ακόμη!
απαπααααααα....


πάω για τον 3ο καφέ να συνέλθω εγώ τώρα..

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ2.η τούρτα έγινε πολύ καλή!!!!

Ηλιαχτίς said...

Άστα που γέρασες.
Σου χουν φάει τη ζωή οι τούρτες.

Κατα τ'άλλα είσαι οργισμένο νιάτο.

Η τρόφιμος είσαι εσύ παιδάκι μου,
απαπαπα ήμαρτον.


Τι είσαι;
Αλυσίδα ζαχαροπλαστείου;


-Πότε θα σε βγάλω βόλτα;
Πριν τις 10.

-Πότε θα φάμε τη τούρτα;
Τι, θα τη κοιτάμε;


3ος καφές;
Είσαι με τα γλάσσα απ'τ'άγριο χάραμα ρε;;

Ρε δε στη λύνω τη ρόμπα που να χτυπιέσαι.


Θα σου πάρω και ασορτί πασούμια.



πφ

maya said...

απο: οργισμένο ραμολέτο
προς:αυθάδικη ακρίδα που πεινάει
θέμα:ΚΕΚ
ημερ:ανήμερα του αγίου μπρετόν

1.κατάλαβα ποιά είναι η τρόφιμος.
άλλο τι λέω. άλλο τι κάνω.
άλλο.

2.έχω φτιάξει καβάντζα ΚΕΚ για αταξία.
θες? σοκολάτα είναι.

3.σόρι για τα γράμματα μου, δυσκολεύομαι να γράψω με το ράμφος.
λύσε με λέμε!

4.τα πασούμια είναι το φόρτε μου.
και το ασορτί επίσης.
έχω, έχω!
φούΚΤΣια ποδιά θέλω.
και οι κορδέλες πράσινες και πορτοκαλί.
γίνεται?
στα μανίκια λίγο φτερό γίνεται?
νάχω λίγο στυλ έστω?

Ηλιαχτίς said...

Να στα δώσω τα φτερά και τα πούπουλα και τα πορτοκαλιά και τα φούξια και τις κορδέλες.

Να σου δώσω κι ένα μικρόφωνο κι είσαι έτοιμη.

Σουρλουλού.


Κάτσε να σε λύσω ύπουλο κοτόπουλο.


-Βάλε κεκ.


Εγώ φταίω που σε παίζω
κι εσύ μου φωνάζεις.
Θα φύγω.

Σουρλουλου.

Αλεξάνδρα said...

Thanks for playing...

Τι άλλο να πω τα είπες ξεκάθαρα....

...τα αγαπάω αυτά τα όλα σου λοιπόν....

...και βγάζω το καπέλο που συμφιλιωθήκατε...

...Είμαστε απ΄όλα, ναι! Τόσο απλά!

Φιλια

ολα θα πανε καλα... said...

και το βρήκες το μυστικό;
και...δίνεις ΄καθόλου από το ΚΕΚ σου,σήμερα ή ήρθα τελευταία και το έφαγαν οι προηγούμενοι;
:)

maya said...

@ηλιακρίδα μου
...ξέχασες να ανάψεις τα ηχεία.
φου...φου..έναδύο...έναδύο...?
φου...

δεν ακούγομαι!
και θέλω να απαγγείλω ποίηση!

αρχίζω:
"Ω! ύπουλο κοτόπουλο!..."


ακούγομαι?!
εεεεεεε?!!!!!!!!!!

Η σουρλουλού.
καλημέρα σας.
χχχχχχχχχχχχχ

κι άσ'κάτ'τοΚΕΚ! θα σκάσεις λέμε!

maya said...

@αλεξάνδρα μου
ασκήσεις αντοχής κάνουμε
να δούμε ως πού αντέχεται η σκιά παράλληλα.

αλλά ναι, τόσο απλά.
άσε που άμα την μιλήσεις δυνατά
ε, δεν είναι και τόοοοοσο φοβερή! ε?


τόσο απλά.
:)))))))))))))))))))

και καλημέρα και φιλίιιιιι
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.μόνο έτσι μπορούσα να παίξω.

maya said...

@όλα θα πάνε καλά
το μυστικό?
ό,τι δεν φοβόμαστε, αποδυναμώνεται.
δεν ξέρω αν βρήκα το μυστικό
αλλά σίγουρα δεν αφήνω να βγει εκτός διαστάσεων.
γιαυτό δεν γράφουμε?
ή ζωγραφίζουμε?
ξορκίζουμε.
βγάζουμε την γλώσσα στο άγνωστο.

έμεινε λίγο ΚΕΚ>
γρήγορα όμως!!!!

:))))))))))))))))


καλημέρα
χχχχχχχχ

lakis said...

Είναι πραγματική ευλογία το να αναγνωρίζεις και να αποδέχεσαι όλες τις όψεις του εαυτού σου. Μέρα καλή

drunk tank said...

μάγια μου

βιαστικά από εδώ

θα σου γράψω μόνον ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ για την επιλογή του τραγουδιού (κορυφαίο και ταιριαστό)

και θα σου αφήσω ένα αγαπημενο στιχάκι
που μου θυμίζει εσένα και με επισκέφτηκε κοιτώντας τον τίτλο και μόνο του "παιχνιδιού":

"Σε ποια σκιά τα μάτια σου θολώνουν
μικρό πουλί σ' αγάπησα πολύ
τα βήματα στα κύματα βουλιάζουν
να 'σουν εδώ να σε βρει η ανατολή

μέσα στα ρούχα μου σε κρύβω σαν φωτιά
να 'χουν να λεν πως δε σε γνώρισα ποτέ
όνειρο είναι η ιστορία μας καρδιά μου
τα ξωτικά γυρνούν τις νύχτες συντροφιά μου."

καλό σου βράδυ
φιλιά


υγ: η απάντηση στο ερώτημά σου είναι σαφέστατα ΝΑΙ!!!!

maya said...

@λάκη φουρουκλά
ευλογία ή πολλή και σκληρή δουλειά?
πάντως είναι ο μόνος τρόπος.
αλλοιώς τρελλαίνεσαι.
απλά πράματα.

νάσαι καλά που πάντα με επισκέπτεσαι!
χχχχχχχ

maya said...

@στιχάκια μου!
αν σου πω ότι χαμογελάω πέρα ως πέρα?
και ότι τα ξωτικά ήταν η άλλη μου επιλογή
για τα γενέθλια σου?
επειδή ΕΣΥ μου τόστειλες τότε, θυμάσαι?
που τόψαχνα σαν τρελλή?
ακόμη στην διαπασών το ακούω.
τα λόγια, ασύλληπτα.
ο σκοπός αλλού.
ο μάλαμας στα καλύτερα του.
η λαχτάρα στα ύψη.

μ'έστειλες!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.άσε που κανείς δεν είπε για το who am i που είναι όντως κορυφαίο!
μου άρεσε το ΝΑΙ σου! :)

koulpa said...

axaxaxaxa μα είναι μακράν ο πιό διασκεδαστικός κομεντεοχώρος που έχω βρεθεί..:):)
έγραψα μες στη θολούρα της ώρας μια ελευθερη απόδοση του παιχνιδιου στις μπορμπουλήθρες μου.. κι τώρα που διάβασα τα σχόλια εδώ.. είδα ότι αναφέρεις κι εσύ "το μαυρο περιέχει όλα τα χρωματα".. μη μαλώσουμε για την πατρώτητα.. ανοικει έτσι κι αλλιώς στην τεχνική των χρωμάτων..:):)
βιαστική καληνύχταααα.. έχω βάλει το ξυπνητήρι στις εξιιιιιι:):)

Dee Dee said...

Ωραια τα ειπες αλλα.....

αυτο δεν ειναι τιποτα....αυθορμητα εχεις αφησει τη σκια σου να αρμενισει αλλες φορες....και ηταν ισοπεδωτικη!!!!

Καλη εβδομαδα Μαγια μου!

maya said...

@κούλπα μου
ξέχασα να σου απαντήσω εδώ
για΄τι πήγα τρέχοντας να δω τα άσπρα και τα μαύρα σου!
ΑΞΙΟΣ!

δεν έχω copyright στα χρώματα!!!
μόνο στα δικά μου!

κέφια νάχουμε
και είναι φορές που γελάω δυνατά με τα έξυπνα σχόλια εδώ!
σε αυτήν την αγανάκτηση δεν έχει πολύ ζουμί
λόγω της σοβαρότητας της σκιάς.
μπρρρρρρρρρ

:)

maya said...

βρε την σκιά της ντίντι μααααας....
μα να σου κλείσει και τα σχόλια?!
μάλλον έχεις την πιο δυναμική σκιά!

καταλαβαίνω απόλυτα την οργή σου
και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι λιγότερης αξίας απο τα αδέσποτα που συζητάμε.

μου αρέσεις πολύ θυμωμένη.
είναι να μην τα πάρεις!
υπέροχη πτυχή σου.
δεν ξέρεις πόσο σε ομορφαίνει!

χχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

Μαγια μου
συμφωνω
κι εγω
για την
Dee
μ αρεσει πολυ
εκδηλωμενα
θυμωμενη και
συχτηρίζουσα.
Χαχαχα!!!
Λαιδη με τα ολα της γαρ.
Μμμμμ!!!Εκεινο δε με τα σκυλια ΡΑΤΣΑΣ ποσο το φχχχχχαριστηθηκαααα!


Καλο ξημερωμα πεταλουδι

Dee Dee said...

Κοριτσια
οι φιλες μου, που με ξερουν in vivo.... λενε οτι οταν ειμαι θυμωμενη φτανει μονο το βλεμα μου....φωτιες βγαζω....απο παντου....ματια...αυτια...ρουθουνια :):):):)

Καλημερα!!!

Χθες ειχα απιστευτα νευρα!!!!!!

maya said...

@φαραώνα μου
ειδικά απο αιώνια λακάκια
μου αρέσει πολύ να βλέπω νεύρο!!!
:)

οι πάντα στωικά ψύχραιμοι κι υπομονετικοί άνθρωποι
μου δημιουργούν καχυποψία.
κάτι δεν πάει καλά.
δεν μπορεί! αχαχαχα

καλημέρα
χχχχχχχχχχ

maya said...

@ντίντι μου
ό,τι πιο υγιές μου ακούγεται αυτό!
θέλω να δω τις φωτιές!!!!!
αχαχαχα


σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχ

Ηλιαχτίς said...

Πολύ ήσυχη είσαι σήμερα.

και ΑΝΗΣΥΧΩ.

Θα ετοιμάζεις καμιά επανάσταση.

Ή καμιά τούρτα.



-Μάλλον τούρτα.



Βάλε καμιά φωνή.

Πολύ ησυχία δε τη μπορώ.
Λείπει κι ο τρίβολος Τάλι
να ανάψουν τα αίματα.

maya said...

@ηλιακρίδα μου
βρε τρελλόπαιδο!
εδώ είναι για τα πάρτυ κλπ.
στο άλλο είμαι συνεχές ωράριο!!!

αν και τις τελευταίες μέρες
λόγω απίστευτης έμπνευσης
είμαι χαμένη στα χρώματα.
δουλεύω πάρα πολύ
και έτσι λίγο χάθηκα!
όμορφα.

έχεις δίκιο όμως
και θα επανορθώσουμε!
:)))))))))))))

σαποθύμησα κιόλας!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ηλιαχτίς said...

Μάγιαααααααααααααααααααααααα

Κοιμάσαι;
Ξύπνα ξύπνα!

Θα πάω κι απο το άλλο να παραπονεθώ αλλά πιο κόσμια,
γιατί έχεις και ωραία ανάρτηση.

Που είσαι;
Πολλές απουσίες, πολλές.

Τη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου.

χμφ.

-μου λειψες ρε,
αλλιώς σιγά μη γκρίνιαζα.

Και τώρα γκρινιάααααζω

και δε με αντέχω ούτε εγώ.


Ξύπνα.

maya said...

ωχ! τι φωνάζεις ωρε?!!!!
ξύπνια είμαι!
μπορώ να κοιμηθώ με τόση φασαρία?!!!

καφέεεεεεεεεεεε!

άκου να με κάνει δεινόσαυρο!
μη μου προσθετεις χρόνια!
αρκέτα!

πού θες να πάω?
τι να κάνω?
πες για΄τι δεν λειτουργώ.
τώρα πίνω καφέ!

Ηλιαχτίς said...

Τι δε σ'αρέσανε τα ροζ;

Τσίμπα τώρα τον δεινόσαυρο.

Σε ψάχνει κι η Φάρα
και ρωτάει.

Κι εγώ καφέ.

faraona said...

Paaπαπαπα!!!
Ειπε την Ταλι Ταλιμπαν?
Ηλιακρίδιους Τρεχάτους Τρεχάτους ?φύγε να κρυφτεις μεσα στο βαρλελι αμεσως γιατι θα σε μπουφλισει μολις ξυπνησει.
Τετοιο τσαμπουκαλιδικο ηλιακρίδι εχετε δει ρε παιδια?
Μαγιααααα ΜΟΥ κι εγω καφεδιαζομαι χρωματιστη μου...με λουλουρακια απ τη Νάξο.

φιλι

maya said...

αχ της νάξου ε?!!!!!!
τρελλαίνομαι!
φεύγω με 5 σακούλια την φορά.
ή λαλούλια, αν θες.

η ταλιμπάν δεν κατάλαβα γιατί κοιμάται ακόμη!
είναι ντροπή πια!

κάποιος να την ξυπνήσει!
και γω καφέ πίνω
κι έχω την ηλιακρίδα να με τραβάει
απο δω κι απο κει!
μα σου λέω, κοιμούνται ακόμη τα φτερά μου!
δεν μπορώ τα πολλά σουρτα-φέρτα!

αυτό το 'τρεχάτους-τρεχάτους' έγραψες!!!!!

αχαχαχα

Ηλιαχτίς said...

Βρε όργια.

Δε μου φτανε το ΗλιακρίΔα
τώρα μου μεγαλώσατε τον τίτλο;

Θέλω και θέση διευθυντά.

Τρεχάτους Τρεχάτους.


Θα με πεθάνετε και θα χετε τύψεις.

faraona said...

Πωωω ακουω τραγουδαρα εδω...


καλε ειδες τι μου κανει το
Ηλιακριδι?Βαρλέλι εγραψαααα!!
Τωρα να δει τι θα της κανω...οχι θα την αφήσω να τσουροπηδάει μόλις της καπνισει και να ταρασσει τα γεροντικα μου όνειρα...χμμμ!

faraona said...

Σώωωωω΄ώώ σε με δωσμου να πιω το δηλητηριοοοο ναναι η ζωη μου ενα μαρτυριοοοο τωρα που πια δεν μ αγαπααας ....Mάζγια μου τρεξε η Λαιδη Ντι μας διασουρνει ομαδικως.
ΣΕ,
ΜΕ,
Μις Μερεντα,
ΗΛΙΑΚΡΙΔΙ,
ΕΣΤΡΕΛΛΑ
ΑΝΤΙΠΛΑΚΙ(ΑΛΕΞ).

ναι ,νιαι νιαι
Παω να ειδοποιηξω και τις αλλες...